11 bit studios szuka najlepszego letniego okna dla premiery „Moonlighter 2: The Endless Vault” w ramach segmentu wydawniczego, poinformował marketing director Łukasz Kukawski.
„Zakładamy beta milestone 'Moonlighter 2′ w II kw. Widzimy wzrost wishlisty tego tytułu i szukamy doskonałego okna letniego, aby oddać grę w ręce graczy” – powiedział Kukawski podczas konferencji inwestorskiej.
Dodał, iż gra będzie wydana w Game Pass od pierwszego dnia.
Segment wydawniczy 11 bit studios to w tej chwili trzy tytuły: „Moonlighter 2” z oknem premiery w II połowie 2025 roku oraz „Death Howl”, którego premiera również planowana jest na II połowę 2025 roku, ale w drugiej kolejności.
„Istnieje również zupełnie nowy podpisany projekt, który jest w tej chwili zaplanowany na 2026 rok. Nie ogłosiliśmy go jeszcze, ale chcemy podkreślić, iż istnieje. Oczywiście, to nie wszystko. Zaplanowaliśmy w naszym budżecie i planach nowe sloty na kolejne projekty. Średnio będą to prawdopodobnie 2 projekty rocznie, a dodatkowy budżet 'wild card’ będzie wykorzystywany na specjalne inicjatywy w segmencie wydawniczym. Stawiamy na jakość, nie ilość w tym segmencie” – powiedział CPO Marek Ziemak.
11 bit studios w ramach mapy drogowej do końca 2027 r. planuje aktualizacje i DLC dla „Frostpunk 2”, premierę i rozwój „The Alters”, a także nowe własne projekty: P12, P13 i P14. W nowo utworzonym segmencie „platform games” studio ujawniło „Frostpunk 1886” i projekt P15. Z kolei w ramach wydawnictwa – obok tegorocznych premier „Moonlighter 2” i „Death Howl” – ma kolejny nieujawniony, podpisany projekt i zakłada średnio 2 nowe projekty wydawnicze rocznie, poinformował Ziemak.
11 bit studios to producent gier na platformy stacjonarne i mobilne. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w 2015 r. Ma na koncie takie tytuły, jak: „Anomaly”, „This War of Mine” i „Frostpunk” 11 bit studios prowadzi też program wydawniczy 11 bit publishing, w ramach którego, wydała m.in. gry „Moonlighter” i „Children of Morta”.
Źródło: ISBnews