Kapitanowie!
Na podstawie wyników testów wprowadzamy zmiany do okrętów Deutschland, Admiral Scheer, Bridgeport, Narai, Indiana, Błyskawica ’52 oraz Ocean.
Niemiecki krążownik Admiral Reinhard i Deutschland, VI poziom
- 
Czas przeładowania dział głównych zmniejszony: 23 → 19,5 s.
 - 
Początkowa prędkość pocisków zwiększona: 890 → 910 m/s, aby lepiej odpowiadała historycznym parametrom. Balistyka pocisków i penetracja AP pozostają w dużej mierze bez zmian.
 - 
Celność dział pomocniczych poprawiona. Teraz odpowiada tej z wyższych poziomów linii.
 
Niemiecki krążownik Admiral Scheer, VII poziom
- 
Czas przeładowania dział głównych zmniejszony: 23 → 20,5 s.
 - 
Zmieniona ogólna balistyka pocisków – będą nieco bardziej płaskie, podobnie jak na Deutschland.
 - 
Penetracja pocisków AP zwiększona, ponownie zbliżona do Deutschland.
 - 
Celność dział pomocniczych poprawiona. Teraz odpowiada tej z wyższych poziomów linii.
 
Panazjatycki krążownik Narai, VIII poziom
- 
Utrzymanie prędkości podczas manewrów nieco poprawione.
 
Amerykański krążownik Bridgeport, VIII poziom
- 
Zmieniona balistyka pocisków – będą bardziej płaskie.
 - 
Wykrywalność z powierzchni zwiększona: 11,4 → 11,7 km.
- 
Wszystkie pozostałe wartości wykrywalności dostosowane odpowiednio.
 
 - 
 
Amerykański pancernik Indiana, IX poziom
- 
Czas przeładowania dział głównych zwiększony: 25 → 27 s.
 
Europejski niszczyciel Błyskawica ‘52, IX poziom
- 
Czas przeładowania dział głównych zwiększony: 3,8 → 4 s.
 - 
Liczba ładunków wszystkich atutów zmniejszona o 1.
 - 
Początkowa prędkość pocisków zmniejszona: 1000 → 895 m/s, aby lepiej odpowiadała historycznym parametrom. Balistyka pocisków i penetracja AP pozostają w dużej mierze bez zmian.
 - 
Kąty ostrzału trzeciej wieży zmniejszone, aby bardziej odpowiadały pozostałym wieżom.
 
Brytyjski lotniskowiec Ocean, X poziom
- 
Zmienione parametry samolotów torpedowych:
- 
Maksymalne uszkodzenia torped zmniejszone: 6 200 → 5 333.
 - 
Zmieniony wzór zrzutu – teraz torpedy będą się rozchodzić po zrzuceniu.
 
 - 
 - 
Pancerz pokładu lotniczego zwiększony: 25 → 30 mm.
 
















