99 nocy w lekcjach leśnych: lista najlepszych postaci

4 dni temu
Zdjęcie: nocy


Zajęcia w 99 nocy w lesie są potężnymi wersjami wstępnymi, które nie tylko dają twojej postać wzmocnienie początkowe, gdy wyruszają, aby uratować zaginionego dzieci i nauczyć się tajemnic tajemniczych, potwornych jeleni, ale także silne pasywne buffy.

Zajęcia w 99 noce są odblokowane dzięki diamentów. Są to waluta premiowa, którą można kupić dzięki Robuxa lub poprzez szlifowanie określonych wyzwań w grze. Możesz zdobyć diamenty do odblokowania zajęć bez wydawania prawdziwych pieniędzy przez:

  • Ukończenie odznak i odkupienie ich z lobby doświadczenia
  • Przetrwanie 50 i 99 nocy w jednym biegu
  • ROUDOWANIE STONGHOLD KRYTYSTYCZNEJ na obrzeżach lasu
  • Znalezienie ich wewnątrz losowo tarlących skrzyń

Jakie są najlepsze zajęcia w 99 nocy w lesie?

Kiedy diamenty są tak rzadkim zasobem, chcesz je mądrze wydać na najlepsze możliwe zajęcia. To dobrze, iż większość przedmiotów i pasywów, które możesz zebrać z różnych klas, można łatwo znaleźć w grze, co oznacza, iż tak naprawdę nie musisz ich odblokować.

We wczesnym meczu padlinożerca jest doskonałą klasą. Pomimo tego, iż nie ma dodatkowego przedmiotu, przestrzeń +2 worka jest nieoceniona przy budowaniu pożaru na początku biegu i będzie przez cały czas przydatna w całej grze, w przeciwieństwie do innych klas. To samo z prędkością otwierania klatki piersiowej i złomem dodatkowym, który przez cały czas będzie przydatny w późnej grze.

Jeśli grasz z zespołem przyjaciół, Medyk jest również bardzo godnym dodatkiem do każdej drużyny. Pomocna może potrwać dużo czasu, aby odbudować kultowe bandaże kowadły i rzemieślnicze, więc pomocne może być ukryte błędy wczesnego gry. Są również bardzo przydatne dla graczy na wysokim poziomie, którzy chcą uprawiać kultową twierdzę, aby zbierać diamenty.

Następnie dla graczy na średnim poziomie i solo, Lumberjack świetnie nadaje się do zasobów rolniczychszybkie wspinanie się po drzewie rzemieślniczym i ogólnie sprawiając, iż wczesna gra idzie znacznie szybciej na początku biegu z domyślnym dobrym toporem.

Wreszcie, Brawler jest bardzo dobry dla graczy na wysokim poziomie Prowadzenie kultystycznej twierdzy ze względu na swój wysoki basen zdrowia i synergia z poranną gwiazdą i łańcuchami łańcuchowymi. I podczas gdy Zabójca jest zabawny i potężny sam w sobieBrawler jest prawdopodobnie bardziej przydatny w walce 1 na 1, gdy dni pojawiają się w grze końcowej-a także 5 razy tańsze!

Wszystkie 99 dni w klasach lasów:

Nazwa klasy: Rzadkość: Koszt w grze: Sprzęt początkowy: Unikalne umiejętności:
Obozowicz 1 gwiazdka 10 diamentów Flesz Poziom 1: +10% zmniejszony drenaż głodu, poziom 2: Zwiększona widoczność w nocy, poziom 3: Spawn z gulaszem
Zamiatacz 2 gwiazdki 25 diamentów (także w pakiecie startowym) Nie dotyczy Poziom 1: +2 worka, Poziom 2: otwarte skrzynie 20% szybciej, Poziom 3: Szansa na złom jako dodatkowy spadek z skrzyń
Lekarski 40 diamentów (także w pakiecie startowym) 2 bandaże Poziom 1: 5 Szybsze ożywia dla sojuszników, Poziom 2: Twoje ożywianie przywraca więcej zdrowia i głodu sojuszników, poziom 3: Jeden z twoich początkowych bandażów usprawnień do medkit
Kucharz 2 gwiazdki 40 diamentów Przyprawa Poziom 1: Czy można stworzyć doświadczone jedzenie, które przywraca większy głód, poziom 2: Crockpot gotuje 20% szybciej, poziom 3: +25% szansa na uczynienie lepszym, obfitym gulaszem podczas gotowania
Hunter 2 gwiazdki 40 diamentów 2 pułapki na niedźwiedzie Poziom 1: Zwiększony kroplowanie mięsa od zwierząt, Poziom 2: Nieco wyższy PETT Droprate od zwierząt, Poziom 3: Pelt Trader oferuje dodatkowy handel wilkiem Pelt
Dekorator 2 gwiazdki 40 diamentów Młotek Poziom 1: Trader mebli oferuje 1 dodatkowy przedmiot na wizytę, Poziom 2: Trader meblowy jest zawsze widoczny na mapie podczas wizyty, Poziom 3: Meble ma 25% zniżki
Leśniczy 3 gwiazdki 70 diamentów Latarka, rewolwer i amunicja 18-30 Poziom 1: Zacznij od 18 amunicji w rundach rewolwerowych, poziom 2: +10% szansa na zwrot amunicji przy każdym ujęciu, poziom 3: gwiazda z 30 amunicją w rundach rewolwerowych
Drwal 3 gwiazdki 70 diamentów Dobry topór Poziom 1: +20% szansa na uzyskanie bonusowego dziennika z drzew, Poziom 2: +25% szansa na podwójny spadek saplingu, poziom 3: +20% szansa na uzyskanie 1 lub 2 bonusowych dzienników z drzew
Awanturnik 3 gwiazdki 100 diamentów Skórzany zbroja ciała Poziom 1: Nie można używać broni dystansowej, ale ma +20% HP i +30% obrażeń związanych z bronią walki w zwarciu, poziom 2: +10% regenera
Morderca 5 gwiazdek 500 diamentów Katana miecz, 120 noży rzutów Poziom 1: +10% prędkość sprintu, -15% HP i 5% za więcej noże rzucania w skrzyniach, Poziom 2: Pierwsze trafienia wrogów mają szansę krytycznie uderzyć i zadawać więcej obrażeń, poziom 3: +10% szansa na rzucanie noży do odrodzenia skrzyń w skrzyniach
Idź do oryginalnego materiału