AI x GAMEDEV advanced by AMD już za tydzień!

1 tydzień temu

Nadchodząca edycja konferencji o udziale sztucznej inteligencji w rozwoju gamedevu, AI x GAMEDEV advanced by AMD, odbędzie się już w przyszły piątek, 13 września!

AI x GAMEDEV advanced by AMD odbędzie się już za tydzień w przestrzeni CIC Warsaw, w Varso Place. Udział w konferencji będzie nieodpłatny. Wydarzenie skupi się na perspektywie rozwoju branży gier przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. W tym celu odda temat w ręce specjalistów wykorzystujących AI na co dzień – m.in. przedstawicieli gamedevu, prawników, inżynierów czy artystów. Organizatorem tegorocznej, drugiej edycji konferencji po raz kolejny jest better. gaming agency, tym razem przy wsparciu sponsora tytularnego – Advanced Micro Devices (AMD).

Konferencja będzie unikalną platformą łączącą ekspertów różnych dziedzin, odpowiedzialnych za praktyczne wykorzystywanie AI na kolejnych etapach tworzenia gier – począwszy od wizji, przez produkcję i warstwę artystyczną, aż po aspekty prawne. Agenda wydarzenia jest już dostępna – oto wszyscy tegoroczni prelegenci:

  • Rafał Tyl – Grail Team Leader w QED Games – “Jak różne podejścia do sztucznej inteligencji wspomagają tworzenie gier?”
  • Grzegorz Ochmański – Senior Solution Architect w Amazon Web Services oraz Piotr Korzuszek – Założyciel Upsoft – “Od Wizji do Realizacji: Jak BetaHub i AWS wykorzystują GenAI do zbierania feedbacku graczy?”
  • Lena Marcinoska-Boulangé oraz Monika Górska – Partnerzy w kancelarii Wardyński i Wspólnicy – “Sztuczna inteligencja vs. prawo: kto wygra ten epicki pojedynek?”
  • Aleksander Caban – Założyciel Carbon Studio – “Taki duży, taki mały może robić gry (z pomocą AI)”
  • Artur Kurasiński – CEO Kurasiński.com – “AI w gamedev – miłość i nienawiść, czyli case study Never Ending Dungeon”
  • Aleksander Wasilewski – Creative Director w Smile Studios – “Kiedy AI zastąpi artystę? (Nieprędko)”
Fot. materiały promocyjne (Better Gaming Agency)

Uczestnicy będą także mogli wysłuchać panelu dyskusyjnego – “Zmiana procesu produkcyjnego w świecie AI” – w którym udział wezmą przedstawiciele gamedevu:

  • Max Salamonowicz – CEO Three Headed Monster
  • Grzegorz Janicki – Chief Information Officer w People Can Fly
  • Jakub Ananicz – CFO w Game Operators
  • Mikołaj Marcisz – Założyciel i CEO Uncanny AI
  • Miłosz Białas – EMEA Developer Relations Lead for CPU w AMD

Konferencja rozpocznie się 13 września o godzinie 10:00 w CIC Warsaw, w Varso Place, przy ul. Chmielnej 73. Zamknięcie wydarzenia przewidziane jest na godzinę 16:45. Tegoroczna edycja, poza bogatym programem konferencyjnym, pozwoli uczestnikom cieszyć się dodatkowymi atrakcjami. Na miejscu w obecni będą przedstawiciele marki SVT (Sport Vision Technology), która opracowała dedykowana twórcom gier aplikację MocApp. Pozwala ona nagrywać motion capture bez użycia kostiumów, kontrolerów i green screenu. Najnowsza wersję aplikacji będzie można samodzielnie przetestować na miejscu.

Fot. materiały promocyjne (Better Gaming Agency)

Przy wsparciu sponsora tytularnego wydarzenia, marki AMD, zorganizowane zostaną także dwa konkursy. Ich uczestnicy będą mogli wygrać kartę graficzną AMD Radeon RX 7600 ASUS Dual OC lub procesor AMD Ryzen 9 7950X. Konkursy dadzą szansę na zdobycie nagrody zarówno uczestnikom obecnym na miejscu w CIC Warsaw, oraz tym, którzy będą śledzić wydarzenie online.

Udział w AI x GAMEDEV advanced by AMD jest bezpłatny. Aby móc uczestniczyć w konferencji, należy zarejestrować się i odebrać darmową wejściówkę, dostępną na oficjalnej stronie wydarzenia.

Tegoroczna edycja zapewni dostęp do ciekawych treści poświęconych sztucznej inteligencji w branży gier większej liczbie uczestników. Transmisja na żywo dla osób które nie mogą śledzić konferencji na miejscu będzie dostępna bez konieczności rejestracji, na stronie AI x GAMEDEV. Z myślą o osobach niesłyszących i słabosłyszących wydarzenie będzie tłumaczone na język migowy.

Nowością wprowadzoną w tegorocznej edycji jest dodatkowa platforma edukacyjna, na której znajdą się nagrania z konferencji oraz materiały przygotowane przez partnerów. Będzie ona dostępna nieodpłatnie dla wszystkich zarejestrowanych uczestników.

Fot. materiały prasowe (Better Gaming Agency)

Źródło: komunikat prasowy (Better Gaming Agency)
Fot. główna: materiały prasowe (Better Gaming Agency)

Idź do oryginalnego materiału