Akademia Integracji AB 2025: „Już niedługo ruszamy z nowym programem partnerskim Empower” – zapowiada Paweł Umiński, Targus

1 tydzień temu

W tegorocznej edycji Akademii Integracji AB, która tradycyjnie już przyciąga czołowych graczy branży IT i AV, nie mogło zabraknąć ważnego aspektu: akcesoriów. W tym natomiast obszarze liderem jest Targus – firma, której liczne przejściówki, torby i plecaki na laptopy czy stacje dokujące, wielu naszych czytelników używa na co dzień.

W tegorocznej edycji wydarzenia wrocławskiego dystrybutora wzięło udział ponad 400 uczestników i kilkudziesięciu wystawców, co stworzyło idealne warunki do prezentacji oferty, wymiany wiedzy oraz budowania relacji z partnerami z całej Polski. Wszyscy oni zebrali się w Łodzi, aby rozmawiać o rozwoju biznesu, technologii oraz współpracy. Firmę Targus – globalnego lidera w zakresie mobilnych akcesoriów i ergonomicznych rozwiązań dla użytkowników biznesowych – reprezentował na wydarzeniu Paweł Umiński, Country Manager Poland & Baltic States Targus.

Firma Targus pokazała podczas wydarzenia część ze swoich produktów, w tym dobrze znane plecaki i torby biznesowe, a także nowoczesne akcesoria, stacje dokujące oraz – cieszącą się dużym zainteresowaniem – najnowszą kamerę All-in-One do małych sal konferencyjnych. Jak podkreślił Paweł Umiński, Akademia Integracji to nie tylko okazja do pokazania produktów, ale też miejsce prezentacji strategicznych planów firmy. Jednym z nich jest nowy program partnerski Empower:

„Już niedługo ruszamy z nowym programem partnerskim Empower i z tego miejsca już dziś chciałbym Was bardzo do tego programu zachęcić. Największymi zaletami naszego programu będzie przede wszystkim rejestracja projektów, benefity dodatkowe, które będziemy mogli przekazywać naszym partnerom, akcje marketingowe i dostęp do wszystkich dokumentacji naszych produktów.” – mówił Paweł Umiński, zapraszając uczestników do współpracy.

Tegoroczna, 21. edycja Akademii Integracji AB potwierdziła pozycję organizatora, Grupy AB, jako najważniejszego dystrybutora, o najszerszych kontaktach w Polsce. Sama Akademia, to natomiast ścisła czołówka wydarzeń dla branży IT, AV i nowych technologii w Polsce. Spotkanie zorganizowane w Łodzi przez firmę z Wrocławia zgromadziło kilkuset partnerów handlowych, resellerów, integratorów oraz przedstawicieli największych światowych marek technologicznych. Wydarzenie było nie tylko okazją do zapoznania się z nowościami produktowymi, ale przede wszystkim platformą do rozmów o wspólnym biznesie, wymiany doświadczeń i budowania relacji.

Akademia Integracji AB 2025: „Chcemy, by nasi partnerzy wymieniali się doświadczeniami, łączyli pomysły, dzielili się tym co się dzieje na rynku, co możemy zrobić razem, zarówno z nami jak i naszymi vendorami.” – podkreśliła Patrycja Gawarecka, AB S.A.

Idź do oryginalnego materiału