Aktualizacja 1.24.1: Drugi test publiczny już tu jest!

rykoszet.info 1 miesiąc temu

Dowódcy!

Drugi test publiczny aktualizacji 1.24.1 jest już dostępny.

Wprowadziliśmy kilka poprawek do statystyk niektórych pojazdów, które będą modyfikowane w nadchodzącym rebilansowaniu. Analiza danych i opinii z poprzednich testów pokazała, iż niektóre z proponowanych popraw charakterystyk dla Foch B i jego poprzedników na IX i VIII poziomie powinny być bardziej subtelne. W przypadku Minotauro potrzeba dokładnie czegoś odwrotnego.

  • XAMX 50 Foch B , IXAMX 50 Foch , VIIIAMX AC mle. 48 :
    • Maksymalna prędkość jazdy w tył zwiększyła się o 2 km/h (zamiast o 4 km/h) w porównaniu z głównym serwerem; (tyko dla Foch B) moc na tonę wzrosła o 2,2 KM (zamiast 4,2 KM) w porównaniu z głównym serwerem.
    • Czas celowania i rozrzut po strzale są teraz takie same jak na głównym serwerze (nie są poprawione).
  • XControcarro 3 Minotauro : Prędkość pocisków HEAT jest teraz taka sama jak na serwerze głównym (nie jest już zmniejszona).

Pozostałe statystyki zostają takie same, jak były podczas pierwszego testu publicznego aktualizacji 1.24.1.

Dołączcie do drugiego testu powszechnego, by wypróbować te pojazdy (a także XSuper Conqueror i XPz.Kpfw. VII ) i poeksperymentować z różnymi konfiguracjami wyposażenia!

Lista zmian w j. angielskim

Changes to Technical Characteristics of Vehicles

Changes to Italian vehicles:
Controcarro 3 Minotauro
  • Special (HEAT) shell velocity has been changed from 950 to 1,256 m/s
Changes to French vehicles:
AMX 50 Foch B and AMX 50 Foch B 7v7
  • Engine power has been changed from 1,250 to 1,150 h.p.
  • Reverse speed has been changed from 17 to 15 km/h
  • Aiming time has been changed from 2.1 to 2.3 s
  • Dispersion after firing has been increased by 25%
AMX 50 Foch
  • Reverse speed has been changed from 17 to 15 km/h
  • Aiming time has been changed from 2.3 to 2.5 s
  • Dispersion after firing has been increased by 25%
AMX AC mle. 48 and AMX AC mle. 48 FL
  • Reverse speed has been changed from 17 to 15 km/h
  • Aiming time has been changed from 2.3 to 2.5 s
  • Dispersion after firing has been increased by 25%
Fixed Issues and Improvements
  • Fixed the issue of changing mouse sensitivity in battle not affecting camera rotation speed in Postmortem mode.
  • Fixed suspension behavior for vehicles that overturn or drown while in Siege mode.
  • Fixed the issue of some motion effects not being displayed on vehicles with hydropneumatic suspension.
  • Fixed the issue of special mechanic icons not being displayed on the reticle while in first-person view in the Observer Camera.
  • Fixed some interface and technical issues.
Idź do oryginalnego materiału