Aktualizacja 2.0: Misje osobiste⁠–⁠3. Sektor

rykoszet.info 2 godzin temu

Projekt KRONOS został aktywowany. Sekrety się wydały, świat się przygląda – a Wy jesteście w samym centrum akcji. Rozpoczyna się nowa kampania misji osobistych. A to oznacza nowe nagrody – i prestiżowy czołg XI poziomu. Dowódcy, pora się wykazać!

Zdobądźcie legendę!

3. Sektor to Wasza dedykowana strefa misji – specjalna przestrzeń, w której rozgrywa się nowa kampania misji osobistych. Wszystko, co tu robicie, prowadzi do tego: najrzadszego pojazdu XI poziomu, Waszej ostatecznej nagrody. Sprostajcie wyzwaniu i zdobądźcie tę legendę!

Wybierzcie swoją ścieżkę

Każda operacja jest podzielona na trzy serie misji – Awangarda, Zasadzka i Asysta – zaprojektowane dla różnych ról bojowych.

Awangarda Zasadzka Asysta
Pojazdy szturmowe z mocnym pancerzem – czołgi ciężkie, niektóre średnie i niszczyciele czołgów do przełamywania (np. Maus, Jagdpanzer E 100). Druga linia wsparcia ogniowego – snajperzy i czołgi wsparcia takie jak Leopard 1 lub Grille 15. Wszystkie czołgi lekkie i działa samobieżne – zaprojektowane do wykrywania lub wspierania uszkodzeń.

Każda seria zawiera 15 misji, które wypełniacie po kolei. Jednak same serie są niezależne – wszystkie trzy są aktywne w tym samym czasie, więc możecie po prostu grać swoimi ulubionymi pojazdami, robiąc postępy choćby w trzech misjach jednocześnie.

Trzy operacje. Ponad 130 misji. Jedna epicka ścieżka

3. Sektor to samodzielna kampania misji osobistych – niezależna od dwóch pierwszych. Składa się z trzech operacji, z których każda jest podzielona na trzy serie po 15 misji, co daje łącznie 45 misji na operację. Zaprojektowaliśmy te misje tak, aby były bardziej przystępne i mniej zależne od szczęścia niż wcześniej, przy czym wiele z nich oferuje alternatywne warunki ukończenia, dzięki czemu postępy będą wygodniejsze.
Poniżej przedstawiamy kilka wyróżniających się przykładów – starannie wybranych, aby pokazać różnorodność i charakter czekających na Was misji.

Awangarda-3Zasadzka-8Asysta-5

Cel:

Zniszczyć niszczyciel czołgów przeciwnika, zadając mu przynajmniej 1000PW uszkodzeń.

LUB

Zniszczyć czołg ciężki przeciwnika, zadając mu przynajmniej 1500PW uszkodzeń.

Nagroda:

Cel:

Zniszczyć czołg lekki przeciwnika w ciągu pierwszych trzech minut bitwy.

LUB

Zadać 2750 PW uszkodzeń czołgom lekkim i średnim przeciwnika

Nagroda:

Cel:

Wykryć 6 przeciwników, samemu pozostając niewykrytym

LUB

Ogłuszyć 3 przeciwników jednym strzałem 4 razy

Nagroda:

Operacja Windhund jest dostępna dla pojazdów poziomów VI⁠–⁠XI, operacja Dravec dla poziomów VII⁠–⁠XI, a operacja Black Rock dla poziomów VIII⁠–⁠XI. Misje można wypełniać w bitwach losowych i innych znanych trybach. System wyróżnień wciąż działa – zapoznajcie się ze szczegółami!

Operacja Windhund

Najbardziej przystępne misje – każdą wystarczy wypełnić tylko raz.

Numer misji Warunek misji Nagroda
Awangarda-1 Zadać uszkodzenia, strzelając 7 razy do czołgów ciężkich przeciwnika
i
zadać 1000 PW uszkodzeń
75 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 książeczka szkoleniowa do wyboru
40 punktów kampanii
Awangarda-2 Zadać i zablokować łącznie dwa razy więcej punktów uszkodzeń, niż wynosi pula PW pojazdu gracza 75 000 kredytów
1 rezerwa osobista: +100% PD bojowego przez 1 godz.
40 punktów kampanii
1 element wyposażenia: Mechanizm dosyłający (klasa 1)
Awangarda-3 Być najlepszym graczem w swojej drużynie pod względem zadanych uszkodzeń 75 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 książeczka szkoleniowa do wyboru
40 punktów kampanii
Awangarda-4 Zadać 1000 PW uszkodzeń unieruchomionym pojazdom przeciwnika
albo
Zablokować 2000 PW uszkodzeń
100 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 rezerwa osobista: +200% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
45 punktów kampanii
Awangarda-5 Zniszczyć 2 czołgi średnie lub ciężkie przeciwnika 100 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 książeczka szkoleniowa do wyboru
45 punktów kampanii
Awangarda-6 Zadać 2500 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika
albo
Zablokować 1500 PW uszkodzeń, gdy pojazd gracza pozostaje w bezruchu
100 000 kredytów
1 rezerwa osobista: +50% kredytów przez 1 godz.
6 napisów: Puk puk!
45 punktów kampanii
Awangarda-7 Zadać 3000 PW uszkodzeń pojazdom w zasięgu widzenia pojazdu gracza 125 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 książeczka szkoleniowa do wyboru
45 punktów kampanii
Awangarda-8 Zniszczyć 3 pojazdy przeciwnika 2 różnych typów
albo
Zniszczyć pojazd przeciwnika przez taranowanie i przetrwać to taranowanie
125 000 kredytów
1 rezerwa osobista: +100% PD bojowego przez 1 godz.
3 naklejki: Gdziekolwiek pójdziesz, podążymy za tobą 50 punktów kampanii
Awangarda-9 Zadać 2000 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika, które przynajmniej raz trafiły pojazd gracza 125 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 członek załogi
50 punktów kampanii
Awangarda-10 Zadać 1250 PW uszkodzeń w ciągu pierwszych 3 minut bitwy 150 000 kredytów
750 wolnych PD
1 rezerwa osobista: +200% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
60 punktów kampanii
Awangarda-11 Zdobyć nagrodę Duży kaliber 150 000 kredytów
750 wolnych PD
1 uniwersalna książeczka szkoleniowa (20 000 PD)
80 punktów kampanii
Awangarda-12 Zadać 3000 PW uszkodzeń czołgom średnim i ciężkim przeciwnika
albo
Zablokować 2500 PW uszkodzeń od czołgów ciężkich i średnich przeciwnika
150 000 kredytów
750 wolnych PD
1 rezerwa osobista: +50% kredytów przez 1 godz.
80 punktów kampanii
Awangarda-13 Zadać 1500 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika z dystansu najwyżej 100 m
albo
Zadać 1000 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika z dystansu przynajmniej 200 m
175 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 uniwersalna książeczka szkoleniowa
90 punktów kampanii
Awangarda-14 Zadać pojazdom przeciwnika uszkodzenia 5 razy, strzelając z dystansu klinczu (najwyżej 50 m)
albo
Zadać pojazdom przeciwnika 3500 PW uszkodzeń
175 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 uniwersalna książeczka szkoleniowa
90 punktów kampanii
Awangarda-15 Zadać, otrzymać i zablokować łącznie 8000 PW uszkodzeń 175 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 dodatek 3D: Motocykl Ulysses
100 punktów kampanii
Numer misji Warunek misji Nagroda
Zasadzka-1 Trafić 6 razy z przebiciem pancerza
i
zadać 1000 PW uszkodzeń
75 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 książeczka szkoleniowa do wyboru
40 punktów kampanii
Zasadzka-2 Być w swojej drużynie najlepszym graczem pod względem zdobytego doświadczenia 75 000 kredytów
1 rezerwa osobista: +50% kredytów przez 1 godz.
40 punktów kampanii
1 element wyposażenia: Ulepszona wentylacja (klasa 1)
Zasadzka-3 Zniszczyć pojazd przeciwnika, zanim pojazd gracza odniesie jakiekolwiek uszkodzenia
albo
Zadać 2000 PW uszkodzeń niszczycielom czołgów i czołgom średnim przeciwnika.
75 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 książeczka szkoleniowa do wyboru
40 punktów kampanii
Zasadzka-4 Zadać 1500 PW uszkodzeń czołgom średnim przeciwnika
albo
Zniszczyć pojazd przeciwnika poza zasięgiem widzenia pojazdu gracza
100 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 rezerwa osobista: +100% PD bojowego przez 1 godz.
45 punktów kampanii
Zasadzka-5 Zniszczyć 2 czołgi lekkie lub średnie przeciwnika
albo
Zniszczyć pojazd przeciwnika wykryty przez gracza
100 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 książeczka szkoleniowa do wyboru
45 punktów kampanii
Zasadzka-6 Trafić 5 razy pod rząd z przebiciem pancerza
i
Zadać pojazdom przeciwnika 1500 PW uszkodzeń
100 000 kredytów
1 rezerwa osobista: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
6 napisów: choćby nie zobaczysz, jak nadchodzimy
45 punktów kampanii
Zasadzka-7 Zadać i asystować w zadaniu łącznie 4000 PW uszkodzeń 125 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 książeczka szkoleniowa do wyboru
45 punktów kampanii
Zasadzka-8 Zadać pojazdom przeciwnika dwa razy więcej uszkodzeń, niż wynosi pula PW pojazdu gracza 125 000 kredytów
1 rezerwa osobista: +50% kredytów przez 1 godz.
3 naklejki: Gdziekolwiek pójdziesz, podążymy za tobą 50 punktów kampanii
Zasadzka-9 Zadać 2000 PW uszkodzeń, pozostając niewykrytym w momencie ich zadawania 125 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 członek załogi
50 punktów kampanii
Zasadzka-10 Zniszczyć 4 pojazdy 2 różnych typów
albo
Zadać 2000 PW uszkodzeń w ciągu pierwszych 4 minut bitwy
150 000 kredytów
750 wolnych PD
1 rezerwa osobista: +100% PD bojowego przez 1 godz.
60 punktów kampanii
Zasadzka-11 Zdobyć nagrodę Duży kaliber 150 000 kredytów
750 wolnych PD
1 uniwersalna książeczka szkoleniowa (20 000 PD)
80 punktów kampanii
Zasadzka-12 Zadać 3500 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika poruszającym się w momencie trafienia 150 000 kredytów
750 wolnych PD
1 rezerwa osobista: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
80 punktów kampanii
Zasadzka-13 Zdobyć nagrodę Czołgista-snajper 175 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 uniwersalna książeczka szkoleniowa
90 punktów kampanii
Zasadzka-14 Zniszczyć pojazd przeciwnika, zadając mu przynajmniej 1500 PW uszkodzeń. 175 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 uniwersalna książeczka szkoleniowa
90 punktów kampanii
Zasadzka-15 Zadać pojazdom przeciwnika 4500 PW uszkodzeń 175 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 dodatek 3D: Pojazd z napędem dla nurków
100 punktów kampanii
Numer misji Warunek misji Nagroda
Asysta-1 Zadać uszkodzenia działu samobieżnemu przeciwnika i przetrwać bitwę
albo
Ogłuszyć pojazdy przeciwnika 8 razy i przetrwać bitwę
75 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 książeczka szkoleniowa do wyboru
40 punktów kampanii
Asysta-2 Być najlepszym graczem w obu drużynach pod względem zdobytego doświadczenia 75 000 kredytów
1 rezerwa osobista: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
40 punktów kampanii
1 element wyposażenia: Powłoka antyrefleksyjna (klasa 1)
Asysta-3 Zadać uszkodzenia, strzelając 6 razy do pojazdów przeciwnika
i
zadać 1000 PW uszkodzeń
75 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 książeczka szkoleniowa do wyboru
40 punktów kampanii
Asysta-4 Ogłuszyć niszczyciele czołgów
albo
czołgi średnie przeciwnika na łącznie 100 sekund. Remain unspotted at the moment of spotting enemies
100 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 rezerwa osobista: +50% kredytów przez 1 godz.
45 punktów kampanii
Asysta-5 Zdobyć Odznakę mistrzowską III klasy lub wyższą 100 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 książeczka szkoleniowa do wyboru
45 punktów kampanii
Asysta-6 Unieruchomić pojazdy przeciwnika 4 razy
albo
Ogłuszyć pojazdy przeciwnika na łącznie 140 sekund
100 000 kredytów
1 rezerwa osobista: +100% PD bojowego przez 1 godz.
6 napisów: Nie ukryjesz się
45 punktów kampanii
Asysta-7 Asystować w zadaniu uszkodzeń 6 pojazdom przeciwnika przez wykrycie, unieruchomienie lub ogłuszenie 125 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 książeczka szkoleniowa do wyboru
45 punktów kampanii
Asysta-8 Zadać 1000 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika, poruszając się z prędkością powyżej 35 km/h
albo
Zadać 1750 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika poruszającym się w momencie ich trafienia
125 000 kredytów
1 rezerwa osobista: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
6 naklejek: Oficjalnie nie istnieje 50 punktów kampanii
Asysta-9 Wykryć 4 pojazdy przeciwnika i przetrwać
albo
Ogłuszyć 2 pojazdy przeciwnika jednym strzałem dwa razy i przetrwać
125 000 kredytów
1 dzień konta premium WoT
1 członek załogi
50 punktów kampanii
Asysta-10 Asystować w zadaniu 2000 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika przez wykrycie lub unieruchomienie, samemu pozostając niewykrytym
albo
Ogłuszyć niszczyciele czołgów lub czołgi średnie przeciwnika 7 razy
150 000 kredytów
750 wolnych PD
1 rezerwa osobista: +50% kredytów przez 1 godz.
60 punktów kampanii
Asysta-11 Zdobyć nagrodę Wsparcie 150 000 kredytów
750 wolnych PD
1 uniwersalna książeczka szkoleniowa (20 000 PD)
80 punktów kampanii
Asysta-12 Asystować w zniszczeniu 3 pojazdów przeciwnika przez wykrycie, unieruchomienie lub ogłuszenie 150 000 kredytów
750 wolnych PD
1 rezerwa osobista: +100% PD bojowego przez 1 godz.
80 punktów kampanii
Asysta-13 Zniszczyć pojazd przeciwnika z dystansu najwyżej 100 m
albo
Zniszczyć pojazd przeciwnika z dystansu przynajmniej 565 m
175 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 uniwersalna książeczka szkoleniowa
90 punktów kampanii
Asysta-14 Zniszczyć 2 działa samobieżne lub czołgi lekkie przeciwnika 175 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 rezerwa osobista: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
90 punktów kampanii
Asysta-15 Zadane uszkodzenia (w tym zadane przy asyście gracza) muszą wynieść 5000 PW 175 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 uniwersalna książeczka szkoleniowa (20 000 PD)
100 punktów kampanii
Operacja Dravec

Trudniejsze misje – każdą trzeba ukończyć dwa razy w dwóch różnych pojazdach (nie można dwa razy użyć tego samego pojazdu).

Numer misji Warunek misji Nagroda
Awangarda-1 Być najlepszym graczem w swojej drużynie pod względem zadanych uszkodzeń
i
Zniszczyć czołg ciężki przeciwnika
175 000 kredytów
250 części
2 rezerwy osobiste: +50% kredytów przez 1 godz.
90 punktów kampanii
Awangarda-2 Zadać czołgom ciężkim przeciwnika uszkodzenia 8 razy, strzelając do nich
i
Zadać 1500 PW uszkodzeń czołgom ciężkim przeciwnika
175 000 kredytów
1 element wyposażenia: Zestaw poprawiający mobilność P1
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
90 punktów kampanii
Awangarda-3 Zniszczyć 3 pojazdy przeciwnika 3 różnych typów
albo
Zadać 500 PW uszkodzeń przez taranowanie
175 000 kredytów
250 części
2 rezerwy osobiste: +100% PD bojowego przez 1 godz.
90 punktów kampanii
Awangarda-4 Zadać 3250 PW uszkodzeń
albo
Zablokować 2000 PW uszkodzeń, gdy pojazd gracza pozostaje w bezruchu
200 000 kredytów
1 element wyposażenia: Zestaw poprawiający żywotność P1
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
100 punktów kampanii
Awangarda-5 Zniszczyć pojazd przeciwnika w ciągu pierwszych 4 minut bitwy
i
Zadać 1500 PW uszkodzeń w ciągu pierwszych 4 minut bitwy
200 000 kredytów
250 części
2 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
135 punktów kampanii
Awangarda-6 Zadać 3500 PW uszkodzeń
i
Zniszczyć 1 pojazd przeciwnika w zasięgu widzenia pojazdu gracza
200 000 kredytów
1 element wyposażenia: System kontroli ognia P1
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
135 punktów kampanii
Awangarda-7 Zadać i zablokować łącznie 3 razy więcej punktów uszkodzeń, niż wynosi pula PW pojazdu gracza 225 000 kredytów
250 części
2 rezerwy osobiste: +50% kredytów przez 1 godz.
135 punktów kampanii
Awangarda-8 Zadać 2000 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika przynajmniej tego samego poziomu, co pojazd gracza, strzelając z dystansu klinczu (najwyżej 50 m)
albo
Zadać pojazdom przeciwnika 4000 PW uszkodzeń
225 000 kredytów
1 element wyposażenia: Zestaw poprawiający celność P1
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
140 punktów kampanii
Awangarda-9 Zdobyć nagrodę Duży kaliber 225 000 kredytów
250 części
1 członek załogi
155 punktów kampanii
Awangarda-10 Zadać pojazdom przeciwnika 4500 PW uszkodzeń
albo
Zadać 1500 PW uszkodzeń unieruchomionym pojazdom przeciwnika
250 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
160 punktów kampanii
Awangarda-11 Zniszczyć 3 pojazdy przeciwnika z odległości najwyżej 100 m 250 000 kredytów
1750 wolnych PD
250 części
220 punktów kampanii
Awangarda-12 Zadać 3500 PW uszkodzeń niszczycielom czołgów i czołgom średnim przeciwnika
albo
Zablokować 2000 PW uszkodzeń od niszczycieli czołgów i czołgów średnich przeciwnika
250 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
220 punktów kampanii
Awangarda-13 Zniszczyć 3 czołgi średnie lub ciężkie przeciwnika
albo
Zadać 3500 PW uszkodzeń czołgom średnim lub ciężkim przeciwnika
275 000 kredytów
4000 wolnych PD
500 części
230 punktów kampanii
Awangarda-14 Zadać 3500 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika, które przynajmniej raz trafiły pojazd gracza 275 000 kredytów
4000 wolnych PD
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
230 punktów kampanii
Awangarda-15 Zadać, otrzymać i zablokować łącznie 9000 PW uszkodzeń 275 000 kredytów
4000 wolnych PD
500 części
270 punktów kampanii
Numer misji Warunek misji Nagroda
Zasadzka-1 Trafić 8 razy z przebiciem pancerza
i
Zadać 3000 PW uszkodzeń
175 000 kredytów
250 części
2 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
90 punktów kampanii
Zasadzka-2 Być w swojej drużynie najlepszym graczem pod względem zdobytego doświadczenia
i
Zadać 3000 PW uszkodzeń
175 000 kredytów
1 element wyposażenia: Zestaw poprawiający mobilność P1
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
90 punktów kampanii
Zasadzka-3 Zadać 3000 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika poruszającym się w momencie trafienia 175 000 kredytów
250 części
2 rezerwy osobiste: +50% kredytów przez 1 godz.
90 punktów kampanii
Zasadzka-4 Zadać 2500 PW uszkodzeń, pozostając niewykrytym w momencie ich zadawania
albo
Zniszczyć 1 pojazd, zadając przynajmniej 1250 PW uszkodzeń
200 000 kredytów
1 element wyposażenia: Zestaw poprawiający żywotność P1
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
100 punktów kampanii
Zasadzka-5 Zniszczyć 3 pojazdy przeciwnika, zanim pojazd gracza odniesie jakiekolwiek uszkodzenia
albo
Zniszczyć 2 pojazdy przeciwnika wykryte przez gracza
200 000 kredytów
250 części
2 rezerwy osobiste: +100% PD bojowego przez 1 godz.
135 punktów kampanii
Zasadzka-6 Zadać 1000 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika niewykrytym w momencie trafienia
albo
Zniszczyć 4 pojazdy przeciwnika 3 różnych typów
200 000 kredytów
1 element wyposażenia: System kontroli ognia P1
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
135 punktów kampanii
Zasadzka-7 Zadać i asystować w zadaniu łącznie 5000 PW uszkodzeń 225 000 kredytów
250 części
2 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
135 punktów kampanii
Zasadzka-8 Zadać 2000 PW uszkodzeń pojazdom poza zasięgiem widzenia pojazdu gracza 225 000 kredytów
1 element wyposażenia: Zestaw poprawiający celność P1
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
140 punktów kampanii
Zasadzka-9 Zniszczyć 3 pojazdy przeciwnika z odległości przynajmniej 300 m 225 000 kredytów
250 części
1 członek załogi
155 punktów kampanii
Zasadzka-10 Zadać 2500 PW uszkodzeń w ciągu pierwszych 4 minut bitwy 250 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
160 punktów kampanii
Zasadzka-11 Zadać uszkodzenia unieruchomionym pojazdom przeciwnika 4 razy
i
Zadać 3000 PW uszkodzeń
250 000 kredytów
1750 wolnych PD
250 części
220 punktów kampanii
Zasadzka-12 Zadać pojazdom przeciwnika 4 razy więcej uszkodzeń, niż wynosi pula PW pojazdu gracza 250 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
220 punktów kampanii
Zasadzka-13 Zniszczyć 2 przeciwników, zadając każdemu przynajmniej 1250 PW uszkodzeń 275 000 kredytów
4000 wolnych PD
500 części
230 punktów kampanii
Zasadzka-14 Zadać 5500 PW uszkodzeń
albo
Zniszczyć 6 pojazdów przeciwnika
275 000 kredytów
4000 wolnych PD
500 części
230 punktów kampanii
Zasadzka-15 Zadać 25% łącznych uszkodzeń zadanych przez drużynę gracza
i
Zadać pojazdom przeciwnika 6000 PW uszkodzeń
275 000 kredytów
4000 wolnych PD
1 dodatek 3D: Podążająca kamera
270 punktów kampanii
Numer misji Warunek misji Nagroda
Asysta-1 Zniszczyć działo samobieżne przeciwnika
i
Asystować w zadaniu 1000 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika przez wykrycie, ogłuszenie lub unieruchomienie
175 000 kredytów
250 części
2 rezerwy osobiste: +100% PD bojowego przez 1 godz.
90 punktów kampanii
Asysta-2 Wykryć 3 pojazdy przeciwnika, samemu pozostając niewykrytym
albo
Ogłuszyć pojazdy przeciwnika 10 razy
175 000 kredytów
1 element wyposażenia: Zestaw poprawiający mobilność P1
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
90 punktów kampanii
Asysta-3 Unieruchomić pojazdy przeciwnika 4 razy
albo
Ogłuszyć pojazdy przeciwnika na łącznie 130 sekund
175 000 kredytów
250 części
2 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
90 punktów kampanii
Asysta-4 Zniszczyć 2 pojazdy przeciwnika z odległości najwyżej 100 m
albo
Ogłuszyć niszczyciele czołgów lub czołgi średnie przeciwnika 6 razy
200 000 kredytów
1 element wyposażenia: Zestaw poprawiający żywotność P1
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
100 punktów kampanii
Asysta-5 Asystować w zniszczeniu 4 pojazdów przeciwnika przez wykrycie, unieruchomienie lub ogłuszenie 200 000 kredytów
250 części
2 rezerwy osobiste: +50% kredytów przez 1 godz.
135 punktów kampanii
Asysta-6 Asystować w zadaniu 3500 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika przez wykrycie lub unieruchomienie, samemu pozostając niewykrytym
albo
Ogłuszyć niszczyciele czołgów i czołgi średnie przeciwnika na łącznie 130 sekund
200 000 kredytów
1 element wyposażenia: System kontroli ognia P1
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
135 punktów kampanii
Asysta-7 Być najlepszym graczem w obu drużynach pod względem zdobytego doświadczenia
i
Przetrwać bitwę
225 000 kredytów
250 części
2 rezerwy osobiste: +100% PD bojowego przez 1 godz.
135 punktów kampanii
Asysta-8 Asystować w zadaniu uszkodzeń 6 pojazdom przeciwnika przez wykrycie, unieruchomienie lub ogłuszenie 225 000 kredytów
1 element wyposażenia: Zestaw poprawiający celność P1
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
140 punktów kampanii
Asysta-9 Zniszczyć 2 działa samobieżne lub czołgi lekkie przeciwnika
albo
Zadać 1000 PW uszkodzeń pojazdowi przeciwnika niewykrytemu w momencie trafienia
225 000 kredytów
250 części
1 członek załogi
155 punktów kampanii
Asysta-10 Zdobyć Odznakę mistrzowską I klasy lub wyższą 250 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
160 punktów kampanii
Asysta-11 Asystować w zadaniu 4000 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika przez wykrycie, unieruchomienie lub ogłuszenie
albo
Ogłuszyć pojazdy przeciwnika na łącznie 150 sekund
250 000 kredytów
1750 wolnych PD
250 części
220 punktów kampanii
Asysta-12 Wykryć 6 pojazdów przeciwnika i przetrwać
albo
Ogłuszyć 2 pojazdy przeciwnika jednym strzałem 6 razy i przetrwać
250 000 kredytów
1750 wolnych PD
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
220 punktów kampanii
Asysta-13 Zniszczyć 2 pojazdy przeciwnika, strzelając przy prędkości powyżej 30 km/h
albo
Zadać 7 razy uszkodzenia pojazdom przeciwnika poruszającym się w momencie ich trafienia
275 000 kredytów
4000 wolnych PD
500 części
230 punktów kampanii
Asysta-14 Asystować w zadaniu 2000 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika wykrytym przez gracza. Pozostać niewykrytym w momencie zadawania uszkodzeń
albo
Ogłuszyć czołgi ciężkie przeciwnika łącznie na 80 sekund. Liczy się potencjalny czas ogłuszenia
275 000 kredytów
4000 wolnych PD
1 przewodnik szkoleniowy do wyboru
230 punktów kampanii
Asysta-15 Zadane uszkodzenia (w tym zadane przy asyście gracza) muszą wynieść 6000 PW 275 000 kredytów
4000 wolnych PD
500 części
270 punktów kampanii
Operacja Black Rock

Misje 1–10 trzeba ukończyć dwa razy w różnych pojazdach, a misje 11–15 – stanowiące największe wyzwanie – wystarczy ukończyć tylko raz.

Numer misji Warunek misji Nagroda
Awangarda-1 Być najlepszym graczem w obu drużynach pod względem zadanych uszkodzeń
i
Zniszczyć 3 pojazdy przeciwnika 2 różnych typów
500 000 kredytów
250 obligacji
3 rezerwy osobiste: +100% PD bojowego przez 1 godz.
150 punktów kampanii
Awangarda-2 Zniszczyć 2 pojazdy przeciwnika w ciągu pierwszych 4 minut bitwy
albo
Zadać 2500 PW uszkodzeń w ciągu pierwszych 4 minut bitwy
500 000 kredytów
250 obligacji
1 podręcznik uniwersalny
150 punktów kampanii
Awangarda-3 Zniszczyć niszczyciel czołgów przeciwnika, zadając mu przynajmniej 1000 PW uszkodzeń
albo
Zniszczyć czołg ciężki przeciwnika, zadając mu przynajmniej 1500 PW uszkodzeń
500 000 kredytów
250 obligacji
3 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
150 punktów kampanii
Awangarda-4 Zniszczyć 2 unieruchomione pojazdy przeciwnika
albo
Zniszczyć 4 przeciwników
500 000 kredytów
1 licencja mentora
1 podręcznik uniwersalny
150 punktów kampanii
Awangarda-5 Zadać 4500 PW uszkodzeń pojazdom w zasięgu widzenia pojazdu gracza 500 000 kredytów
500 obligacji
3 rezerwy osobiste: +50% kredytów przez 1 godz.
230 punktów kampanii
Awangarda-6 Zablokować 3000 PW uszkodzeń
i
Zadać 3500 PW uszkodzeń czołgom ciężkim przeciwnika
500 000 kredytów
1 licencja mentora
1 podręcznik uniwersalny
230 punktów kampanii
Awangarda-7 Zadać 2500 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika przynajmniej tego samego poziomu, co pojazd gracza, strzelając z dystansu klinczu (najwyżej 50 m)
albo
Zniszczyć 3 pojazdy przeciwnika przynajmniej tego samego poziomu, co pojazd gracza, z dystansu klinczu (najwyżej 50 m)
500 000 kredytów
500 obligacji
3 rezerwy osobiste: +100% PD bojowego przez 1 godz.
230 punktów kampanii
Awangarda-8 Zniszczyć 4 niszczyciele czołgów lub czołgi średnie przeciwnika
albo
Zablokować 2500 PW uszkodzeń, gdy pojazd gracza pozostaje w bezruchu
500 000 kredytów
1 licencja mentora
1 podręcznik uniwersalny
230 punktów kampanii
Awangarda-9 Zniszczyć 4 czołgi średnie lub ciężkie przeciwnika
albo
Zadać 4500 PW uszkodzeń czołgom średnim lub ciężkim przeciwnika
500 000 kredytów
500 części
1 członek załogi
240 punktów kampanii
Awangarda-10 Zablokować 4000 PW uszkodzeń
albo
Zadać 6500 PW uszkodzeń
500 000 kredytów
4000 wolnych PD
1 podręcznik uniwersalny
250 punktów kampanii
Awangarda-11 Zniszczyć 6 pojazdów przeciwnika 3 różnych typów
albo
Zablokować łącznie ponad 3 razy więcej punktów uszkodzeń, niż wynosi pula PW pojazdu gracza
500 000 kredytów
4000 wolnych PD
500 obligacji
400 punktów kampanii
Awangarda-12 Zadać i zablokować łącznie 5 razy więcej punktów uszkodzeń, niż wynosi pula PW pojazdu gracza 500 000 kredytów
4000 wolnych PD
1 podręcznik uniwersalny
400 punktów kampanii
Awangarda-13 Zadać pojazdom przeciwnika 9000 PW uszkodzeń
albo
Zadać 4500 PW uszkodzeń unieruchomionym pojazdom przeciwnika
500 000 kredytów
9000 wolnych PD
1000 obligacji
420 punktów kampanii
Awangarda-14 Zadać 6500 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika, które przynajmniej raz trafiły pojazd gracza. 500 000 kredytów
9000 wolnych PD
1000 obligacji
420 punktów kampanii
Awangarda-15 Zadać, otrzymać i zablokować łącznie 16 000 PW uszkodzeń 500 000 kredytów
9000 wolnych PD
1 dodatek 3D: Poduszkowce Goliat
450 punktów kampanii
Numer misji Warunek misji Nagroda
Zasadzka-1 Być w swojej drużynie najlepszym graczem pod względem zdobytego doświadczenia
i
Zadać 3500 PW uszkodzeń
500 000 kredytów
250 obligacji
3 rezerwy osobiste: +50% kredytów przez 1 godz.
150 punktów kampanii
Zasadzka-2 Zadać 3500 PW uszkodzeń, zanim pojazd gracza odniesie jakiekolwiek uszkodzenia
albo
Zniszczyć 3 niszczyciele czołgów lub czołgi średnie przeciwnika
500 000 kredytów
250 obligacji
1 podręcznik uniwersalny
150 punktów kampanii
Zasadzka-3 Zadać 4500 PW uszkodzeń, pozostając niewykrytym w momencie ich zadawania
albo
Zniszczyć 1 czołg ciężki przeciwnika, zadając mu przynajmniej 2000 PW uszkodzeń, strzelając do niego
500 000 kredytów
250 obligacji
3 rezerwy osobiste: +100% PD bojowego przez 1 godz.
150 punktów kampanii
Zasadzka-4 Trafić 6 razy pod rząd z przebiciem pancerza
i
zadać 4000 PW uszkodzeń
500 000 kredytów
1 licencja mentora
1 podręcznik uniwersalny
150 punktów kampanii
Zasadzka-5 Zadać 2000 PW uszkodzeń unieruchomionym pojazdom przeciwnika
albo
Zniszczyć 2 czołgi ciężkie
500 000 kredytów
500 obligacji
3 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
230 punktów kampanii
Zasadzka-6 Zniszczyć 4 pojazdy przeciwnika z odległości przynajmniej 300 m
i
Zadać 2500 PW uszkodzeń niszczycielom czołgów
500 000 kredytów
1 licencja mentora
1 podręcznik uniwersalny
230 punktów kampanii
Zasadzka-7 Zadać 4000 PW uszkodzeń poruszającym się pojazdom przeciwnika. 500 000 kredytów
500 obligacji
3 rezerwy osobiste: +50% kredytów przez 1 godz.
230 punktów kampanii
Zasadzka-8 Zniszczyć czołg lekki przeciwnika w ciągu pierwszych 3 minut bitwy
albo
Zadać 2750 PW uszkodzeń czołgom lekkim lub średnim przeciwnika
500 000 kredytów
1 licencja mentora
1 podręcznik uniwersalny
230 punktów kampanii
Zasadzka-9 Zadać 4 razy uszkodzenia pojazdom przeciwnika niewykrytym w momencie trafienia
albo
Zniszczyć 5 pojazdów przeciwnika 3 różnych typów
500 000 kredytów
500 części
1 członek załogi
240 punktów kampanii
Zasadzka-10 Zniszczyć 6 czołgów lekkich lub średnich przeciwnika
albo
Zniszczyć 3 pojazdy przeciwnika wykryte przez gracza
500 000 kredytów
4000 wolnych PD
1 podręcznik uniwersalny
250 punktów kampanii
Zasadzka-11 Zadać pojazdom przeciwnika 5 razy więcej uszkodzeń, niż wynosi pula PW pojazdu gracza 500 000 kredytów
4000 wolnych PD
500 obligacji
400 punktów kampanii
Zasadzka-12 Zniszczyć 3 pojazdy przeciwnika, zadając każdemu przynajmniej 1500 PW uszkodzeń 500 000 kredytów
4000 wolnych PD
1 podręcznik uniwersalny
400 punktów kampanii
Zasadzka-13 Zadać i asystować w zadaniu łącznie 9500 PW uszkodzeń 500 000 kredytów
9000 wolnych PD
1000 obligacji
420 punktów kampanii
Zasadzka-14 Wygrać bitwę
i
Uszkodzenia zadane pojazdom przeciwnika muszą przekroczyć 30% uszkodzeń zadanych przez drużynę gracza
500 000 kredytów
9000 wolnych PD
3 rezerwy osobiste: +100% PD bojowego przez 1 godz.
420 punktów kampanii
Zasadzka-15 Zadać pojazdom przeciwnika 9000 PW uszkodzeń 500 000 kredytów
9000 wolnych PD
1000 obligacji
450 punktów kampanii
Numer misji Warunek misji Nagroda
Asysta-1 Asystować 8 razy w zadawaniu uszkodzeń pojazdom przeciwnika przez wykrycie, unieruchomienie lub ogłuszenie 500 000 kredytów
250 obligacji
3 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
150 punktów kampanii
Asysta-2 Być najlepszym graczem w obu drużynach pod względem zdobytego doświadczenia
i
Zniszczyć działo samobieżne lub czołg lekki przeciwnika
500 000 kredytów
250 obligacji
1 podręcznik uniwersalny
150 punktów kampanii
Asysta-3 Wykryć 6 pojazdów przeciwnika
albo
Ogłuszyć pojazdy przeciwnika 12 razy
500 000 kredytów
250 obligacji
3 rezerwy osobiste: +50% kredytów przez 1 godz.
150 punktów kampanii
Asysta-4 Zniszczyć 2 działa samobieżne lub czołgi lekkie przeciwnika 500 000 kredytów
1 licencja mentora
1 podręcznik uniwersalny
150 punktów kampanii
Asysta-5 Wykryć 6 przeciwników, samemu pozostając niewykrytym
albo
Ogłuszyć 3 przeciwników jednym strzałem 4 razy
500 000 kredytów
500 obligacji
3 rezerwy osobiste: +100% PD bojowego przez 1 godz.
230 punktów kampanii
Asysta-6 Asystować w zniszczeniu 4 pojazdów przeciwnika przez wykrycie, unieruchomienie lub ogłuszenie 500 000 kredytów
1 licencja mentora
1 podręcznik uniwersalny
230 punktów kampanii
Asysta-7 Zniszczyć 2 czołgi lekkie przeciwnika
albo
Ogłuszyć czołgi lekkie przeciwnika na łącznie 60 sekund
500 000 kredytów
500 części
3 rezerwy osobiste: +300% wolnych PD i PD załogi przez 1 godz.
230 punktów kampanii
Asysta-8 Wykryć 8 pojazdów przeciwnika i przetrwać
albo
Ogłuszyć 2 pojazdy przeciwnika jednym strzałem 8 razy i przetrwać
500 000 kredytów
1 licencja mentora
1 podręcznik uniwersalny
230 punktów kampanii
Asysta-9 Zadać 3000 PW uszkodzeń
albo
Zniszczyć 2 poruszające się pojazdy przeciwnika
500 000 kredytów
500 obligacji
1 członek załogi
240 punktów kampanii
Asysta-10 Zniszczyć 3 pojazdy przeciwnika z odległości najwyżej 100 m
albo
Zniszczyć 2 pojazdy przeciwnika z odległości przynajmniej 565 m
500 000 kredytów
4000 wolnych PD
1 podręcznik uniwersalny
250 punktów kampanii
Asysta-11 Asystować w zadaniu 4500 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika wykrytym przez gracza
albo
Ogłuszyć niszczyciele czołgów lub czołgi średnie przeciwnika na łącznie 170 sekund
500 000 kredytów
4000 wolnych PD
500 obligacji
400 punktów kampanii
Asysta-12 Asystować w zadaniu 5500 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika przez wykrycie lub unieruchomienie
albo
Ogłuszyć pojazdy przeciwnika na łącznie 220 sekund
500 000 kredytów
4000 wolnych PD
1 podręcznik uniwersalny
400 punktów kampanii
Asysta-13 Zdobyć odznakę mistrzowską As pancerny 500 000 kredytów
9000 wolnych PD
1000 obligacji
420 punktów kampanii
Asysta-14 Asystować w zadaniu 5500 PW uszkodzeń pojazdom przeciwnika wykrytym przez gracza. Pozostać niewykrytym w momencie zadawania uszkodzeń
albo
Ogłuszyć czołgi ciężkie przeciwnika 16 razy
500 000 kredytów
9000 wolnych PD
3 rezerwy osobiste: +50% kredytów przez 1 godz.
420 punktów kampanii
Asysta-15 Zadane uszkodzenia (w tym zadane przy asyście gracza) muszą wynieść 9000 PW
albo
Asystować w zadaniu 5500 PW uszkodzeń przez ogłuszenie lub unieruchomienie
500 000 kredytów
9000 wolnych PD
1000 obligacji
450 punktów kampanii
Róbcie postępy i zdobywajcie punkty

Wypełniajcie misje w seriach, aby zdobywać punkty kampanii, wypełniać pasek postępu operacji i montować wymarzone pojazdy! W swoim garażu będziecie mogli obserwować, jak Wasze pojazdy powstają część po części.
W trzeciej kampanii stare misje dzienne i nowe misje tygodniowe również zapewniają punkty kampanii. Pomagają one w ciągłych postępach i pokonaniu trudnych misji, które nie tak łatwo ukończyć. Jednakże serie misji to Wasze główne źródło punktów – więc nie polegajcie zbytnio na misjach dziennych i tygodniowych.

Trzy ostateczne nagrody
Każda operacja odblokowuje unikalny pojazd. Są to najrzadsze pojazdy w grze – i wszystkie możecie zdobyć!
  • Windhund: celny i skryty niszczyciel czołgów VIII poziomu – stworzony do zasadzek
  • Vz.60S Dravec: wytrzymały i uniwersalny czołg ciężki X poziomu mocny w przełamywaniu
  • Black Rock: czołg ciężki XI poziomu. Najlepszy z najlepszych – ta bestia mówi sama za siebie. Nie potrzeba tu statystyk, aby to udowodnić. Ale jeżeli jesteście ciekawi, sprawdźcie je w naszym artykule o XI poziomie.
Nagrody Kampanii

3. Sektor jest pełen cennych nagród za każdą misję – od kredytów, wolnych PD i rezerw osobistych po części wyposażenia eksperymentalnego. Ukończenie wszystkich trzech operacji z wyróżnieniem zapewni Wam w nagrodę niezwykle rzadką odznakę, zestaw pięciu dodatków 3D (w tym dwa legendarne) i rok konta premium WoT.

Zdobądźcie ekskluzywne style 2D

Wypełniając wszystkie 45 misji operacji, ukończycie operację z wyróżnieniem. Dodatkowe nagrody za ukończenie z wyróżnieniem sprawią, iż będziecie bardziej widoczni na polu bitwy. Zdobędziecie nie tylko pojazd z dowódcą, ale także ekskluzywny styl 2D stworzony specjalnie dla tego pojazdu. Zobaczcie sami.

Idź do oryginalnego materiału