Aktualizacja Diablo 4 ze zmianami rozgrywki

ittechblog.pl 2 miesięcy temu
Zdjęcie: diablo 4


Diablo 4 otrzyma niedługo kolejnego patcha. Twórcy podzielili się planowanymi zmianami wcześniej, więc każdy może się przygotować na to, co nadciąga. Ogromnych rewolucji jednak raczej nie uświadczymy.

Diablo 4 z nowym patchem

W nadchodzącej aktualizacji Diablo 4 zostaną wprowadzone istotne zmiany dotyczące sprzedaży materiałów do przywoływania bossów. Cena sprzedaży takich przedmiotów jak Poczerniała Kość Udowa, Bulgocząca Głowa i Drżąca Dłoń zostanie zwiększona z 20 000 sztuk złota na 50 000, natomiast Styksowy Kamień podrożeje z 70 000 do 150 000 sztuk złota. Dodatkowo poprawiona zostanie częstość wypadania przewodników po hartowaniu, aby była bardziej spójna. Zmniejszona zostanie również ogólna częstość wypadania eliksirów. Wprowadzona zostanie także nowa ikonografia dla zahartowanych afiksów, która odzwierciedli kategorię hartowania, zamiast używać tej samej ikony dla wszystkich afiksów.

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, który powodował możliwą utratę materiałów do przywoływania bossów po przeniesieniu ich do nowo utworzonej postaci.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż Udręczony Dar Amuletów w Piekielnym Przypływie nie dawał tylu przedmiotów, ile powinien.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż zasadzka w Piekielnym Przypływie spowodowana zwiększeniem poziomu zagrożenia pojawiała się wewnątrz Obozowiska Żelaznych Wilków.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż gracze utykali w miejscu, gdy podczas używania miejskiego portalu wchodzili w interakcję z posągiem rangi świata.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż Aspekt Wodzowski nie redukował czasu odnowienia Obezwładniającego Ryku i Zewu Krwi druidów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż postępy w zadaniu Warownia Garanów mogły zostać zablokowane, o ile zbyt gwałtownie zabito Opiekuna Xor’lima.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż postępy w zadaniu Zatopiona Biblioteka mogły zostać zablokowane, o ile Główny Bibliotekarz pojawił się za zamkniętymi drzwiami.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż gracz mógł utknąć za pewnymi skrzyniami Udręczonych Darów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż afiks hartowania wydłużający czas trwania redukcji obrażeń zapewnianej przez Żniwa wydłużał też czas odnowienia częstotliwości tworzenia zwłok przez Żniwa.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż afiks hartowania wydłużający czas działania ograniczania kontroli Trupich Macek zamiast tego sprawiał, iż przyciąganie wrogów przez umiejętność trwało dłużej.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż Więzienie z Kości utworzone przez Błogosławieństwo Yen trwało nieskończenie.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż Ogniste Wiązki przechodzące blisko Ściany Ognia, ale nie przez nią, i tak rozdzielały się na trzy wiązki w czasie użycia Ogniotkacza.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż czasem nie można było wchodzić w interakcję z ołtarzami żyłkowatych odprysków w celu ukończenia Szeptu.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż zmiana pancerza wierzchowca resetowała liczbę ostróg.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż część ataków Morskiej Wiedźmy była słabiej widoczna w ciemnych miejscach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż następujące aspekty nie zadawały tyle obrażeń, ile powinny:
    • Aspekt Zawieruchy
    • Aspekt Niespodzianki
    • Aspekt Szubrawcy
    • Aspekt Wirtuozyjnej Inicjatywy
    • Aspekt Mściwości
    • Aspekt Burzy Strzał
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż podczas użycia Gniewu Sztormiciela w Podziemiach Koszmarów następowała teleportacja do gracza, co natychmiast go zabijało.

Różne

  • Naprawiono błąd, który powodował, iż efekty dźwiękowe przy uderzeniu meteorytów Adepta Piekielnych podczas walki z Krwawą Pannicą były głośniejsze, niż powinny.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż przy przemianie druida przy jego głowie wyświetlały się wielokolorowe światła (aj! O jeden leśny grzybek za dużo).
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż z różnych powodów odtwarzanie dźwięku się zatrzymywało.
  • Naprawiono błąd, który powodował, iż obiekty, z którymi można wchodzić w interakcję w Piekielnym Przypływie, znikały i potem pojawiały się ponownie po zakończeniu Piekielnego Przypływu.
  • Różne poprawki dotyczące wydajności, stabilności, grafiki i interfejsu użytkownika.
Idź do oryginalnego materiału