AMD wydało dziś pierwszą publiczną wersję FLM, czyli Frame Latency Meter, narzędzia, które umożliwia pomiar czasu reakcji gier dzięki ruchów myszy. Narzędzie jest przeznaczone dla zaawansowanych graczy, użytkowników o dużej mocy obliczeniowej i twórców gier, którzy chcą zoptymalizować opóźnienia całego systemu lub zmniejszyć opóźnienia wejściowe. Mierzy czas potrzebny na przełożenie ruchu myszy na nową klatkę na ekranie. Dostępne są opcje korzystania z kodeków przechwytywania klatek, takich jak AMF (zoptymalizowany dla procesorów graficznych AMD) lub DXGI (dowolnej marki procesorów graficznych). Narzędzie generuje szczegółowe statystyki opóźnień i efektywnej liczby klatek na sekundę, które można eksportować do plików CSV w celu analizy danych. Kluczową różnicą między FLM a NVIDIA LDAT jest to, iż nie polega na „błyskach lufy” na ekranach w celu pomiaru opóźnień, co oznacza, iż dane pomiarowe mogą obejmować dowolny okres czasu bez obaw o wyczerpanie amunicji podczas sesji testowej.
POBIERAĆ: Miernik opóźnienia klatek AMD (FLM) v1.0