![](https://appleworld.pl/wp-content/uploads/2025/02/MLS-Season-Pass-Apple-TV-640x270.png)
Zaledwie kilka minut po zakończeniu Super Bowl LIX, Apple opublikował krótki materiał wideo promujący swoją usługę MLS Season Pass. Spot reklamowy, w którym pojawia się Lionel Messi, podkreśla zbliżający się start nowego sezonu Major League Soccer.
„Kiedy football się kończy, fútbol się zaczyna” – tym hasłem Apple zachęca fanów sportu do przejścia z NFL na piłkę nożną. Nowy sezon MLS startuje w sobotę, 22 lutego, a Apple wykorzystuje koniec rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego, aby skupić uwagę widzów na futbolu w jego międzynarodowej odmianie.
Fútbol begins February 22. Watch on Apple TV. #MLSSeasonPass pic.twitter.com/Muos5p3EUB
— Apple TV (@AppleTV) February 10, 2025
MLS Season Pass kosztuje w Polsce 59,99 złotych miesięcznie lub 349 złotych za cały sezon i zapewnia dostęp do wszystkich meczów sezonu zasadniczego oraz fazy play-off. Usługa jest dostępna w aplikacji Apple TV na urządzeniach Apple, większości telewizorów smart, konsolach do gier oraz na stronie tv.apple.com.
Rok 2025 to trzeci rok obowiązywania 10-letniego partnerstwa między Apple a Major League Soccer. W ramach rozszerzenia swojej oferty sportowej, Apple wprowadza również nowy program Sunday Night Soccer. Subskrybenci Apple TV+ będą mogli oglądać wybrane mecze MLS w każdą niedzielę wieczorem – bez dodatkowych opłat. To kolejny element sportowego portfolio Apple, które obejmuje już Friday Night Baseball dla fanów MLB.
Pierwszy mecz Sunday Night Soccer odbędzie się w niedzielę, 24 lutego o godzinie 1:00 w nocy czasu polskiego, a naprzeciw siebie staną debiutujący w MLS San Diego FC oraz aktualni mistrzowie LA Galaxy.