Assassin's Creed Shadows - nowa wersja silnika Anvil wprowadzi nie tylko Ray Tracing, ale również lepszą fizykę i desktrukcję

5 dni temu
Ubisoft w ostatnim czasie nie ma zbyt dobrej passy, jeżeli chodzi o premiery gier. Avatar: Frontiers of Pandora, choć z urokliwą oprawą graficzną, nie zdobył serc graczy i premiera finalnie okazała się wyjątkowo skromna. Z kolei w przypadku Star Wars Outlaws sytuacja była zgoła inna, bo tam z kolei na Ubisoft wylała się fala krytyki za jakość gry, tonę błędów i niedoróbek czy nierówną oprawę graficzną. Obie te produkcje wykorzystywały silnik Snowdrop, który początkowo stworzono z myślą o serii The Division. Kolejną premierą, tym razem zaplanowaną na listopad 2024, jest Assassin's Creed Shadows. W tym wypadku otrzymamy grę na najnowszej wersji silnika Anvil. Próbkę jego możliwości mogliśmy zobaczyć na zamkniętym pokazie gry w trakcie targów Gamescom 2024 w Kolonii.
Idź do oryginalnego materiału