Assassin’s Creed Shadows: Origami Motyle Lokalizacje

6 dni temu

Gdy Naoe wędruje po ulicach Osace w cieniu Assassin, znajduje jasne motyle origami położone między drzewami i krzakami w całym mieście.

Choć wydają się być częścią wesołej gry dla dzieci, zbieranie tych motyli origami ujawnia zaskakujący zwrot i wiele przydatnych nagród. Więc chociaż może to wydawać się krótką rozrywką, gwałtownie staje się czymś o wiele bardziej przyciągającym uwagę.

Gdzie znaleźć kolekcjoner motyli

Chociaż bardziej niż prawdopodobnie znalazłeś jeden z motyli origami przez przypadek w Osace, znajduje się kolekcjoner motyli, który daje Naoe na północny wschód od miasta, w Katano.


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Na zachód od Zamku Katano, na ulicy handlowej, widzicie kolekcjonera motyla. Chociaż ma to być gra dla dzieci, rzuca wyzwanie Naoe do wyśledzenia wszystkich motyli, obiecując nagrodę za ich bezpieczny powrót.

Jedyną radą, którą dałeś, jest to, iż wszyscy znajdują się w zachodniej części Osace, w pobliżu świątyni Osace.

Lokalizacje motyli origami

Czerwony motyl –


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Czerwony motyl znajduje się w północno -wschodnim rogu placu zawierającego świątynię Osaka:


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Żółty motyl –


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Następnie żółty motyl znajduje się kilka ulic na północny wschód od świątyni Osaka, na północny zachód od Kakurega:


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Zielony motyl –


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Następnie zielony motyl można znaleźć w tylnym ogrodzie domu na wschód od okolicy, między świątynią Osaka a markerem budowy zamku:


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Blue Butterfly –


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Wtedy Blue Butterfly znajduje się na zachód od świątyni Osaka:


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Pomarańczowy motyl –


Aby znaleźć pomarańczowy motyl, idź na południe od świątyni Osaka i zbierz go z drzewa obok rzeki:


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Fioletowy motyl –


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Następnie, aby uzyskać fioletowy motyl wyjść poza ściany zamku Osaka i na południe od ruin Fukushima, na zachód od ogrodu Nishinomaru:


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Różowy motyl –


Wreszcie różowy motyl znajduje się w południowo -zachodnim rogu dzielnicy rybackiej:


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Biały motyl –


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Teraz, po zebraniu wszystkich pozostałych motyli, nowy zrodzi się obok rzeki na południe od Osaka Kakurega:


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Zmienia to kierunek kapryśnego poszukiwania skarbów i daje nowe zadanie, Chrysalis.

2. biały motyl –


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Po znalezieniu pierwszego, znajdziesz kolejny biały motyl obok wypalonych budynków na północny zachód od świątyni Osaka, obok ruin Kojo:


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

3. biały motyl –


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Na koniec znajduje się ostatni biały motyl obok mostu prowadzącego na wschód od Osaka Kakurega w kierunku górnego placu budowy:


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Lokalizacje Chrysalis Quest

Po znalezieniu pierwszego białego motyla, twoja misja zmienia się w znalezienie zaginionego dzieci bogatych i wpływowych ludzi w Osace.

W przypadku pierwszego białego motyla znajduje się dziewczyna obok West Stables, która znajduje się w dzielnicy rybackiej w południowo -zachodnim rogu. Porozmawiaj z dziewczyną, a ona mówi, iż kobieta złapała ją w miejscu z dużą ilością posągów.


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

To jest podwórko Masona na północy. Tutaj znajdziesz więcej listów, które rozwijają zadanie Chrysalis.

Shucho –

Aby znaleźć pierwszy cel, Sucho, masz następujące wskazówki:

  • Jest w Southwestern Settsu
  • Widziano ją na południowy zachód od świątyni Osaka
  • Biegnie po dzielnicy rybackiej


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Aby ją znaleźć, zjedź do dzielnicy rybackiej i trzymaj L2, aby podkreślić niebieski koło, które oznacza jej lokalizację. Znajduje się ją w południowo -zachodnim rogu wyspy, a kiedy ją zamordujesz, dostajesz tusz Tanto.

Mucho –

Kiedy znajdziesz drugi biały motyl obok spalonych budynków na północny zachód od świątyni Osaka, obok ruin Kojo, daje to prowadzenie na dziecku kupca, które można znaleźć na wyspie na zachód od Osaka.


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

To są ruiny Kojo. W pobliżu można znaleźć porywacz i dziecko, są one na południowej ścieżce wyraźnie kłótni. Zamordoraj porywacza, a następnie podążaj za chłopcem do domu.

Ukończenie tej sekcji zadania daje przewagę nad mózgiem za pierścieniem porwającym. Porozmawiaj z papierowym kupcem w mieście, tuż przy północno -wschodnim rogu świątyni Osaka, a powiedzą, iż papier używany do wykonania motyli jest dostarczany do ogrodu Nishinomaru – wskazówka wyboru.

Za pokonanie Mucho dostaniesz ukrytą plis tanto.

Richo –


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Po znalezieniu trzeciego białego motyla obok mostu prowadzącego na wschód od Osaka Kakurega, w kierunku górnego placu budowy, wysyła cię do wypalonej studni na północ od świątyni Osaka, która znajduje się na końcu wyspy bliżej ogrodu Nishinomaru.

Tutaj usłyszysz ogrodnika, który mówił o bambusowym gaju na północ od zamku Osaka w pobliżu wioski NODA.


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Idź tam i pokonaj porywacza, zanim otworzył za nimi chatę, aby uratować dziecko w środku.

To daje ostatnią przewagę na Liścieniu Ring, a także bibelotu dziecięcego odwagi i psa tanto.

Kacho –

Aby znaleźć Kacho, otrzymujesz następujące wskazówki:

  • Jest w Southwestern Settsu
  • Można ją znaleźć w pobliżu ogrodu Nishinomaru
  • Jej ogród ma motyle


Kredyt obrazu: Ubisoft/Jugo Mobile

Kacho znajduje się w wrogim okręgu wojskowym Osaka na północnym skraju ogrodu Nishinomaru, wewnątrz ścian.

Gdy wpadniesz do ogrodu, zagranie przerywnik i rozpocznie się pojedynek.

Pokonaj ją, a będziesz mógł wrócić do oryginalnego kolekcjonera, który wysłał cię po motyle, aby zakończyć zadanie.

Kiedy wrócisz do gier, ujawni, iż w młodym wieku została porwana i indoktrynowana do gangu i zaprosił cię do dołączenia do poszukiwania skarbów w nadziei, iż w końcu zatrzymasz niesprawiedliwość.

Błagając o nowy początek, prosi o wybranie dla niej nowej nazwy, ale ostatecznie możesz albo zabić ją za jej udział w zwabieniu ofiar lub oszczędzając ją jako ofiarę. Twoja decyzja przyniesie ci inną, ale podobną, bibelotkę dotyczącą życzliwości lub zemsty.

Idź do oryginalnego materiału