Assassin's Creed Shadows powstawało aż 4 lata, to rekord serii. Ubisoft chciał osiągnąć wysoką autentyczność

1 miesiąc temu

Do premiery Assassin's Creed Shadows zostało tylko kilka miesięcy, a tymczasem Ubisoft opowiedział o pewnej zmianie filozofii prac nad kolejnymi odsłonami serii. Osadzona w feudalnej Japonii gra rozpoczyna najwyraźniej trend dłuższego procesu produkcyjnego, co ma się przełożyć między innymi na wysoką autentyczność.

Dotychczas rekordzistą w serii było Assassin's Creed Valvalla, nad którym Ubisoft pracował ok. 3 lata. Teraz na prowadzenie wysunęło się Shadows, z 4 latami w produkcji. Według głównego producenta najnowszej odsłony - Karla Onnée - taki okres zapewnia „odpowiednią równowagę, aby przejść od koncepcji do produkcji i uzyskać informacje zwrotne niezbędne do adaptacji” gry Assassin's Creed.

W wywiadzie z GamesIndustry.biz Onnée przyznaje, iż co prawda powinno się próbować zachować balans w kwestii czasu i kosztu produkcji, ale jednocześnie im więcej czasu mają deweloperzy, tym lepiej mogą dopracować produkt. Ubisoftowi zależy podobno, żeby każda kolejna odsłona Assassin's Creed była lepsza od poprzedniej.

Idź do oryginalnego materiału