Awaria Bank of America pokazała, iż ​​klienci wyzerowali salda kont

cyberfeed.pl 2 dni temu


Po pierwsze, było SpotifyNastępnie VerizonNastępnie PlayStationa teraz najwyraźniej przyszła kolej na awarię Bank of America w tym tygodniu. Niektórzy klienci zgłosili w środę problemy z dostępem do swoich kont bankowych, a saldo wskazywało 0 USD lub „–” zamiast tego, co powinno.

„Niektórzy klienci bankowości mobilnej i internetowej doświadczyli dzisiaj problemów z dostępem do swoich kont i informacji o saldzie” – pisze Matt Card, dyrektor ds. relacji z mediami Bank of America w e-mailu do Krawędź. „Te problemy technologiczne zostały w pełni rozwiązane. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.”

Liczba raportów wzrosła tuż przed 13:00 czasu wschodniego w Downdetector, a posty pojawiły się w X i Reddit od osób zgłaszających, iż saldo ich kont nic nie pokazuje (niektórzy wspominali, iż jednak kwoty, które są należni, wydają się być wyświetlane prawidłowo).

Dziś po południu sprawdziliśmy, iż aplikacja banku wyświetlała klientom powiadomienie „Konta tymczasowo niedostępne” oraz „Niektóre konta i/lub salda są chwilowo niedostępne”, jak podało wcześniej CNN. Niektóre osoby zgłosiły, iż ich konta działają lub sporadycznie uzyskują dostęp do ich informacji. Nie jest jasne, ilu osób to dotyczy. W lipcu Bank of America powiedziało 58 milionów klientów wykorzystują jego „możliwości cyfrowe do zarządzania swoim życiem finansowym” i iż w ubiegłym roku połączyli się rekordowo 23,4 miliarda razy.

Nie ma informacji na temat tego, co mogło być przyczyną problemu, ale daj nam znać, jeżeli wszystko już działa.

Aktualizacja, 3 października: Dodano zaktualizowany wyciąg Bank of America.



Source link

Idź do oryginalnego materiału