Baldur’s Gate 3 zdobyło tak wiele nagród, iż zaczęło „wpływać na rozwój”, zmuszając Larian do wysyłania na ceremonie „rotacyjnych zespołów” deweloperów.

biegowelove.pl 2 miesięcy temu

Baldur’s Gate 3 odniosło tak ogromny sukces, iż wysłanie twórców po zebranie wszystkich nagród zaczęło „wpływać na rozwój”.

W rozmowie z Edge dyrektor generalny Larian i reżyser Baldur’s Gate 3, Swen Fink, powiedział, iż ogromny sukces gry w zdobywaniu nagród został bardzo doceniony, ale zaczął powodować problem. „Ma to wpływ na rozwój – jest ich tak wiele. To był prawdziwy problem”. Wysłanie zespołu programistów na jedną ceremonię wręczenia nagród to jedno, ale kiedy stało się jasne, iż Baldur’s Gate 3 i tak wygra, Larian zaczął wysyłać „rotacyjne zespoły” po te nagrody — „różne osoby chodziły na różne ceremonie wręczania nagród”.

Finke twierdzi, iż poziom sukcesu gry może być „zbyt duży” i chociaż „wspaniale jest mieć chwilę na świętowanie… […] „Nadal organizujemy ceremonie wręczenia nagród, na które będziemy chodzić, ponieważ są ważne i naprawdę je doceniamy”.

Reżyser twierdzi jednak, iż „byłoby miło, gdyby wszyscy zgodzili się robić wszystko na raz”, bo „to zaskakująco wyczerpujące”. To zmęczenie z pewnością nie było tym, czego oczekiwał Finke, ale mówi, iż ciągłe zainteresowanie grą oznacza, iż ​​„wszyscy stajemy się bardziej emocjonalni, ponieważ nie możemy dotrzeć do zakończenia. A zakończenie każdego projektu chcesz osiągnąć .”

Fink kilkakrotnie omawiał swoją chęć zamknięcia tej kwestii, wskazując, iż prawie skończył mówić publicznie o Baldur’s Gate 3. Zamiast tego chce „skupić się na nowych rzeczach”, a mianowicie na dwóch innych grach RPG, nad którymi Larian już pracuje. Jednak zamknięcie tej kwestii jest zdecydowanie trudne – rekordowa passa Baldur’s Gate 3 technicznie zakończyła się w kwietniu, ale Larian przez cały czas gromadzi nagrody za grę od tego tygodnia. Teraz, gdy zbliżamy się do roku premiery, jest to imponujące osiągnięcie, ale prawdopodobnie oznacza również więcej podróżowania, niż musiałby to zrobić facet próbujący prowadzić studio.

Liderzy Baldur’s Gate 3 zbierają się w tym samym miejscu, w którym dwa lata temu zastanawiali się, jak zakończyć RPG, aby omówić „start” tego, co ma nadejść: „Nastroje są wysokie”.

Cotygodniowe podsumowania, historie ze społeczności, które kochasz i nie tylko

Idź do oryginalnego materiału