Beavis i Butt-Head do najnowszych skórek „Pay to Win” w Call of Duty Black Ops 6

8 godzin temu
Zdjęcie: Beavis


Niedawno wydane skórki Beavis i Butt-Head powodują mnóstwo zgiełku w społeczności Black Ops 6, a nie ze zwykłych powodów „Fortnitification of COD”. Na podstawie animowanego programu o tej samej nazwie operatorzy Beavis i Butt-Head zostali uznani za „wynagrodzenie za wygraną” przez wielu graczy z bardzo konkretnego powodu.

W przypadku nieczystości kultowy duet zadebiutował w Call of Duty w ramach przeładowanej aktualizacji sezonu 4. Zarówno Beavis, jak i Butt-Head otrzymali skórki obok własnego wydarzenia w grze, a także płatnym pakietem. Same skórki są modelowane wokół podobieństw bohaterów, a choćby używają tego samego stylu animacji z kreskówek. Obejmuje to ich olbrzymie głowy, które wystają jak obolały kciuk W porównaniu z resztą operatora Black Ops 6.

Gracze gwałtownie podkreślili swoje przesadne głowy, gdy początkowo ogłoszono crossover, wskazując na Problemy z hitbox Mogą potencjalnie spowodować. W tym czasie wielu zakładało, iż gracze korzystające z skór Beavis i Butt-Head będą w niekorzystnej sytuacji, ponieważ ich ogromne głowy byłyby łatwymi celami. W praktyce tak nie było, ponieważ gigantyczne głowy pochłaniają strzały w głowę z powodu niezręcznie umieszczonej hitbox.

Klipy tego problemu w działaniu krążyły online, jak widać w tym popularnym poście Reddit udostępnionym przez U/Volanolog2. W klipu rozgrywki, Gracz strzela dwa precyzyjne ujęcia Skierowane do Noggin Butt-Head, ale szkody nie są zarejestrowane, ponieważ hitbox jest umieszczony w pobliżu szyi operatora. Ta rozbieżność między projektem skóry a umieszczeniem Hitbox rozwścieczyła wielu graczy, którzy zalały sekcję komentarzy, aby wyrazić ich irytację.

„Beavis i Butthead mają nieproporcjonalnie duże głowy, ale ten sam hitbox co wszyscy inni. Większość postaci z kreskówek ma dziwne proporcje. Właśnie dlatego postacie z kreskówek nie należą do FPS. Tworzy takie momenty WTF”, stwierdził jeden użytkownik. Ich sentymenty zostały udostępnione przez innego gracza, który zrzucił: „To wyjaśnia, dlaczego nienawidziłem całego wydarzenia. Tęsknię za wszystkimi strzałami, ponieważ ich ciała są tak dziwne. To trochę jak płatny buff jak szkielet terminatora”.

Komentarz z ponad 200 śledzonymi, przekazał ten problem „Zły projekt gry” gracze wzywają przyszłe modele postaci do dzielenia tego samego rozmiaru.

Oczywiście nie brakowało skarg skierowanych do niedawnej serii crossovers Call of Duty. W ciągu ostatnich kilku miesięcy widzieliśmy postacie popkultury, takie jak Seth Rogen, nastoletnie mutantowe żółwie Ninja i Ballerina z Johna Wick Wszechświata dołączają do Black Ops 6. To odejście od bardziej tradycyjnej estetyki MIL-SIM nigdy nie pasowało do głosu społeczności. Problemy spowodowane przez beavis i skórę na tyłek wydają się podsycać tę narrację.

Ciekawie będzie zobaczyć, jak baza fanów reaguje na nadchodzący crossover amerykańskiego taty. Powiedziawszy to, czy masz do czynienia z podobnymi problemami z hitbox w Black Ops 6? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.

Idź do oryginalnego materiału