Better gaming agency dołącza do IAB Polska

iab.org.pl 4 tygodni temu

Better gaming agency pomaga budować świadomość produktu oraz docierać z nim do odpowiednich odbiorców. Specjalizuje się w PR, social mediach, doradztwie biznesowym oraz marketingu gamingowym, a także organizacji wydarzeń online i offline. Wśród aktualnych klientów better. gaming agency znajdują się m.in. Samsung, Riot Games, Techland, 11 bit studios, GOG czy CI Games.

Zainteresowanie grami wideo na świecie niezmiennie rośnie, co widzimy również po skali usług, które świadczymy w better. gaming agency, oraz liczbie partnerów zainteresowanych współpracą. Od początku koncentrowaliśmy się na wsparciu producentów i wydawców gier w zakresie PR-u i marketingu, natomiast wiedzę nabytą przez lata komunikacji do graczy wykorzystujemy w kategorii geek marketing, pomagając firmom spoza świata gamingu dotrzeć do niezwykle tej atrakcyjnej i zaangażowanej grupy odbiorców. Dołączając do IAB Polska mamy nadzieję na rozszerzenie zakresu i skali tych aktywności” – mówi Marcin Kosman, współzałożyciel i członek zarządu firmy better. gaming agency

W strukturach IAB Polska jest w tej chwili zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Idź do oryginalnego materiału