Black Rose Projects zakłada porty gier, produkcję własnych tytułów w strategii na 2025-2027

4 godzin temu

Black Rose Projects zakłada w strategii na lata 2025-2027 dalszą ekspansję w dwóch kluczowych obszarach działalności: portowaniu gier oraz produkcji własnych tytułów, podała spółka.

„W przyjętej Strategii rozwoju na lata 2025-2027 zarząd Black Rose Projects S.A. zakłada dalszą ekspansję w dwóch kluczowych obszarach działalności: portowaniu gier oraz produkcji własnych tytułów. Spółka upatruje największy potencjał wzrostu w tworzeniu autorskich gier oraz w realizacji wysokiej jakości portów” – czytamy w komunikacie.

„W pierwszej kolejności Black Rose Projects S.A. skupi się na produkcji i wydaniu dwóch własnych gier: Dark Moonlight (na platformy PC, Xbox, PlayStation) oraz Spooky Lord (na platformy PC, Nintendo Switch, Xbox i PlayStation). Będą to pierwsze autorskie produkcje spółki, w których będzie ona odpowiedzialna zarówno za ich stworzenie, wydanie oraz portowanie na wymienione platformy. Działalność związana z portowaniem gier pozostanie istotnym filarem działalności Spółki oraz stabilnym źródłem przychodów, a kolejne produkcje własne będą rozwijane równolegle” – czytamy dalej.

Cele strategiczne spółki obejmują:

* utrzymanie obecnego zespołu deweloperskiego w celu ukończenia gier Spooky Lord i Dark Moonlight,

* pozyskanie nowych zleceń na portowanie gier na konsole Xbox Series X i PlayStation 5,

* zwiększenie przychodów ze sprzedaży narzędzia Framework na Unity Asset Store,

* optymalizacje kosztów operacyjnych, wymieniono dalej.

„W wyniku emisji akcji serii C spółka pozyskała 734 818 zł na dalszy rozwój. Środki te zostaną przeznaczone na:

* finansowanie produkcji gry 'Spooky Lord’,

* pokrycie kosztów marketingowych i dystrybucyjnych związanych z promocją własnych tytułów,

* bieżącą działalność spółki” – napisano też w komunikacie.

Black Rose Projects jest obecne w branży gier komputerowych od 2018 roku. Specjalizuje się w portowaniu gier na platformy Nintendo, Xbox oraz PlayStation. Spółka rozwija także własne wydawnictwo gier. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect w 2022 r.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału