Blades ’68 zamienia ostrza w ciemności w grovy thriller szpiegowski

cyberfeed.pl 3 tygodni temu


John Harper’s Ostrza w ciemnościjeden z bardziej popularnych nie-Dungeons & Dragons Tabletopowe gry do odgrywania ról, które mają zostać wydane w ostatniej dekadzie, uzyskuje dużą aktualizację. Zatytułowany Blades ’68nowy oficjalny suplement rozwija szorstki, przemysłowy świat Doskvol naprzód przez cały wiek. Zaprojektowany przez Tim Denene, twórcę wywrotowego TTRPG w stylu Battle Royale Wyspa Deathmatchzostanie opublikowany przez Evil Hat Games. Playtest otwiera się 30 stycznia i możesz pobrać dokument o godz Witryna Evil Hat.

Ostrza w ciemności Wprowadza graczy w roli zahartowanych przestępców, a działanie koncentrują się na skomplikowanych napadach w świecie inspirowanym Steampunk, który łączy okultystyczną spirytyzm, sterowce napędzane plazmą i tematy wojny klasowej inspirowane rewolucją przemysłową. Dżene Blades ’68który został opracowany w ścisłej konsultacji z Harperem, przenosi harmonogram do wieku konsensusu. Z wiadomości:

Przesąd został zastąpiony najwyższymi wartościami nauki, zgodności i konsumpcjonizmu. To jest świat.

Albo tak próbują ci powiedzieć.

Postęp są tutaj, ale tylko dla niektórych. Wojna może się skończyć, ale mroczna gra szpiegowca nigdy nie była bardziej gorąca. Niezadowolone bąbelki pod powierzchnią i grozi wybuchem w dowolnym momencie w dowolnym miejscu. Próbowali ci powiedzieć, iż przyszła przyszłość i wszystko jest w porządku, iż nie nadszedł czas, aby zrobić zamieszanie. Ale wiesz lepiej. Jesteś łobuzem, kancerem, problemem. Znasz ulice i nie boisz się niebezpieczeństwa.

Niezależnie od tego, czy jesteś częścią zespołu napadowego, drużyny hitowej, bojowników, utopian, zawodników czy dealerów, moment jest teraz. Wszystko, o czym marzyłeś, jest w zasięgu ręki.

„Podobnie jak wielu ludzi, oryginalne ostrza w ciemności wysadziły mnie i całkowicie zmieniły sposób, w jaki gram w gry role, a fikcyjne miasto Doskvol jest miejscem bliskim i drogim mojemu sercu”, powiedział Denene powiedział Polygon. „Podstawowa część Blades ’68 jest to, iż jest to szansa na ponowne odwiedzenie tego samego miasta i tej samej gry, którą tak znamy, ale z innego punktu; Aby ponownie odkryć to od nowa. To list miłosny, hołd. ”

Blades ’68 będzie wymagał kopii Ostrza w ciemnościi stosuje kilka poprawek do systemu gier, aby wprowadzić więcej sposobów na rozwój życia osobistego postaci. Również? Zachęca do podróży w czasie. Denene powiedział, iż nowe kampanie mogą być prowadzone jako kontynuacje starych, „dając natychmiastową głębi historii, której często nie dostajesz w nowych kampaniach”. Alternatywnie grupy, które najpierw odbierają suplement, mogłyby cofnąć zegar „odkryć wydarzenia, które prowadzą do przyszłości, którą już widziałeś”.

„Odcinki retrospekcji, harmonogramy alt, pętle czasowe – jest tak wiele zabawnych sposobów Blades ’68 przejść z Ostrza w ciemności– powiedział Denene, „i aby działać, mechanicy muszą być tak kompatybilni, jak to możliwe”.

Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź Konto Denene na Bluesky.




Source link
Idź do oryginalnego materiału