Blizzard naprawił błąd w Diablo IV, który powodował utratę dostępu do dodatku na konsolach

1 tydzień temu
Zdjęcie: Blizzard naprawił błąd w Diablo IV, który powodował utratę dostępu do dodatku na konsolach


Minął ponad jeden dzień od premiery Vessel of Hatred, pierwszego płatnego rozszerzenia do Diablo IV. Premiera opóźniła się o kilka godzin z powodu wykrycia błędów w ostatniej chwili. Okazuje się, iż jest więcej powodów do narzekań, niż początkowo gracze myśleli.

Jeden problem w szczególności doprowadzał wielu graczy do szału. Niezależnie od tego, kiedy kupili rozszerzenie, gra czasami decyduje, iż go nie posiadają. Przez to albo wyrzuca ich z sesji, albo nie pozwala im rozpocząć rozgrywki. Problem ten dotyczył głównie konsol. Mimo to jest to problem, z którym gracze PlayStation i Xbox naprawdę nie musieli się mierzyć. Tym bardziej iż był to jeden z głównych i najbardziej irytujących błędów.

Blizzard szybko poinformował graczy, iż jest świadomy problemu i zaproponował kilka obejść, pracując nad rozwiązaniem. Niektóre z nich obejmują wylogowanie się i zalogowanie ponownie oraz przełączenie się na klasę inną niż Spiritborn. Choć to działało, nie wiele pomogło w zwalczaniu frustracji spowodowanej wyrzucaniem z porukcji, za którą zapłacono.

Dobrą wiadomością jest to, iż nikt nie powinien już mieć z tym do czynienia. W nocy Blizzard wdrożył na konsolach poprawkę 2.0.2. Główną zmianą jest rozwiązanie właśnie tego problemu. Poprawka zawierała również pomniejsze poprawki wydajności i stabilności.

Jeśli chodzi o Vessel of Hatred i nową klasę Spiritborn, w tej chwili wydaje się, iż jest to najpotężniejsza klasa w Diablo IV. Istnieją dwa bardzo silne buildy na wczesnym i średnim etapie gry, które pomogą graczom przejść przez kampanię i wczesne godziny rozszerzenia. Sezon 6. trwa w najlepsze.

źródło: vg247.com

Idź do oryginalnego materiału