W Black Ops 6 wprowadzamy asymetryczną kompensację słuchu, ulepszony tryb wysokiego kontrastu, aktualizujemy menu ustawień dostępności i nie tylko. Wszystkie znane funkcje ułatwień dostępu, które były dostępne w Modern Warfare III, będą również dostępne w Black Ops 6, takie jak opcje dostosowywania grafiki w celu ograniczenia rozmycia ruchu i opcje ustawień joysticka. Czytaj dalej, aby uzyskać więcej informacji na temat nowych aktualizacji ułatwień dostępu i funkcji, które pojawią się w Black Ops 6.
Przedstawiamy ustawienia asymetrycznej kompensacji słuchu
Black Ops 6 może poszczycić się tym, iż jest pierwszą grą Call of Duty, w której dostępne są ustawienia asymetrycznej kompensacji słuchu, które pozwalają graczom z asymetrycznym ubytkiem słuchu stworzyć niestandardowy profil audio i dostosować ustawienia audio dla wszystkich ucha. Stworzone z myślą o weteranach i graczach z ubytkiem słuchu, ustawienia dźwięku asymetrycznej kompensacji słuchu będą teraz indywidualnie dostosowywane do każdego ucha. Oprócz nowych ustawień asymetrycznej kompensacji słuchu, Black Ops 6 będzie przez cały czas obsługiwać dla graczy opcję „Redukuj szumy uszne”, która zastępuje dźwięki wydawane przez granaty wstrząsowe i błyskowe głuchym dźwiękiem.
Konfigurowalne ustawienia wysokiego kontrastu
Tryb wysokiego kontrastu został po raz pierwszy wprowadzony w Modern Warfare III wyłącznie w kampanii, dając graczom możliwość wyróżniania sojuszników i wrogów podczas rozgrywki. W Black Ops 6 tryb wysokiego kontrastu został rozszerzony i zaawansowany i jest teraz dostępny zarówno w kampanii, jak i w trybie zombie. Gracze będą teraz mogli dostosować kolorystykę sojuszników i wrogów, dzięki czemu gracze z wadami wzroku i ślepotą kolorów będą mogli jeszcze bardziej dostosować swoje wrażenia z gry. Gracze będą mogli także włączyć opcję „Ciemne tło” w trybie wysokiego kontrastu, co dodatkowo zwiększy kontrast w stosunku do elementów tła, pomagając osobom niedowidzącym.
Inteligentny Ruch
Nowo wprowadzony w Black Ops 6, Inteligentny Ruch pozwala graczom dostosować cztery elementy sposobu, w jaki Operatorzy poruszają się po krajobrazie. Zestaw dostosowywalnych ruchów obejmuje Asystenta Sprintu, Asystenta Mantle, Asystenta Przykucnięcia i Wycinka Narożnego, które mogą pomóc graczom mającym problemy z poruszaniem się w zmniejszeniu nakładów pracy, umożliwiając opcje minimalizowania i dostosowywania procesów związanych z przyciskami i drążkami. Więcej o ruchu w Black Ops 6 przeczytasz tutaj.
Ustawienia wstępne HUD-u
Kolejną nowo wprowadzoną funkcją w Black Ops 6 jest możliwość dostosowania interfejsu gry dzięki różnych ustawień wstępnych układu, a także opcji dostosowania kolorów minimapy. Układy dają graczom możliwość dostosowania HUD-u w celu zapewnienia optymalnej rozgrywki. Gracze, którzy chcą zmniejszyć bałagan wizualny lub uważają, iż sprawdzanie minimapy odwraca wzrok od wrogów, wypróbują ustawienia wstępne śledzenia celu lub centralnego dowodzenia. Baw się i eksperymentuj z dowolnym ustawieniem, które najlepiej pasuje do Twojej gry.
Ustawienia arachnofobii
Po raz pierwszy w Black Ops 6 Zombies dostępna będzie nowa funkcja przełączania arachnofobii. To ustawienie pozwoli graczom zmieniać wygląd pająkopodobnych wrogów w trybie Zombie bez wpływu na ich rozgrywkę.
Wstrzymaj i zapisz w trybie Zombie
Nowością w Black Ops 6 Zombies jest także możliwość wstrzymywania, zapisywania i wczytywania gier w meczach solo (przy pełnym zdrowiu). Wraz z powrotem rundowych zombie rozgrywka będzie szybka i intensywna, więc zapewnienie możliwości wstrzymania lub zapisania gry solo i powrotu później może mieć ogromne znaczenie w rozgrywce dla niektórych graczy.
Akcesoria
Zarówno kontroler adaptacyjny Xbox, jak i kontroler dostępu Sony będą działać od razu po wyjęciu z pudełka z Black Ops 6.
Wejdź do gry 25 października i poznaj wszystkie funkcje ułatwień dostępu oraz aktualizacje.