Boop the Halls! Zapowiedź nowej gry od Dice&Bones

planszowenewsy.pl 1 tydzień temu

Na kanale Youtube w trakcie wywiadu Piotrka z wydawnictwem Dice&Bones Panowie zapowiedzieli swój nowy tytuł. Będzie boop the Halls!

boop the Halls! Zapowiedź

Wczoraj na kanale YouTube w ramach cyklu „Piotrk pyta…”odbył się wywiad z Tomaszem Skorackim i Michałem Cyrankiem. Panowie z wydawnictwa Dice&Bones opowiedzieli o swoich tytułach jak i zapowiedzieli kilka nowych. Jednym z nich będzie boop the Halls!

Premiera tego tytułu planowana jest na Q2 2025 roku.

Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się, co o tym tytule mówili Panowie z wydawnictwa, to poniżej znajdziecie link do wywiadu

MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: Forestry – nowa zapowiedź wydawcy Galileo Galilei

Opis gry, premiera

boop the Halls! to wyjątkowa, abstrakcyjna gra strategiczna dla dwóch osób, która łączy świąteczny klimat z wymagającą rozgrywką.

Zdobywca prestiżowej nagrody Mensy i tytułu Gry Roku, Boop, powraca w nowej odsłonie. Wprowadza niespodziewane wyzwania i podnosi poziom gry na nowe wyżyny.

W tej edycji gracze przenoszą się do domu, gdzie ozdoby wiszą na czteropoziomowej choince. Jednakże sprytne koty tylko czekają, by je strącić, wprowadzając zamieszanie i odwracając losy gry. Rozgrywka oferuje dwa warunki zwycięstwa: gracze mogą wygrać jako „Niegrzeczny” przez strącenie trzech ozdób przeciwnika lub zdobyć tytuł „Miły”, ustawiając trzy koty w jednej linii.

Ta trójwymiarowa, wielopoziomowa plansza z choinką wymusza na graczach przemyślane decyzje i pozwala na odkrywanie nowych strategii, co sprawia, iż każda rozgrywka jest inna. Dodanie nowego warunku zwycięstwa i przestrzennej planszy podnosi emocje i zmusza do przemyślanego planowania każdego ruchu, co czyni tę grę idealnym wyborem na zimowe wieczory pełne rywalizacji i świątecznej atmosfery.

INFORMACJE PODSTAWOWE O GRZE:

Najnowsze artykuły o podobnej tematyce

Sardegna. Szykuje się polska edycja od Dice&Bones

Keep the Heroes Out! powróciło w przedsprzedaży z nowymi dodatkami

Tide&Tangle na Kickstarterze. Kampania wystartowała

Idź do oryginalnego materiału