Broni z Fallout New Vegas brakuje balansu? To dlatego, iż twórca gry w ogóle się nim nie przejmował

2 tygodni temu

Weteran branży Josh Sawyer - którego gracze najlepiej mogą kojarzyć jako reżysera Fallouta: New Vegas - przyznał, iż nie przejmuje się zbytnio kwestią balansu broni lub umiejętności w grach, nad którymi pracuje. Uważa, iż najlepiej by zostały przetestowane w praktyce.

O kwestii zaprojektowania odpowiedniego balansu Sawyer opowiedział w najnowszym filmie, jaki opublikował na swoim kanale YouTube. Deweloper postanowił odpowiedzieć na pytanie, które zadał mu jeden z internautów w mediach społecznościowych. Fan zapytał, jak wygląda znalezienie odpowiedniego balansu, zanim gracze będą mogli zagrać w grę i podzielić się opiniami ze studiem.

Opiera się to głównie na wyczuciu. Nie jestem fanem spędzania dużej ilości czas na przeprowadzaniu testów przed premierą gry, ponieważ tak naprawdę nie ma to dużego znaczenia” - powiedział deweloper i jako przykład podał kwestię zbalansowania broni w Fallout New Vegas.

Idź do oryginalnego materiału