Brutalniej, mroczniej, głębiej. Lords of the Fallen 2 z nowościami!

4 dni temu

Podczas The Game Awards 2025 studio CI Games zaprezentowało pierwszy gameplay trailer Lords of the Fallen 2. Materiał dał przedsmak kierunku, w jakim zmierza sequel, a dodatkowych informacji dostarczył creative strategist studia, Ryan Hill, w rozmowie z IGN.

Bardziej przystępna, ale wciąż mroczna opowieść

Twórcy zapowiadają, iż Lords of the Fallen 2 zaoferuje narrację bardziej przystępną i wyraźnie opartą na postaciach, przy jednoczesnym zachowaniu environmental storytellingu charakterystycznego dla soulslike’ów. Oznacza to, iż główny wątek fabularny ma być czytelny dla wszystkich gracza, natomiast osoby zainteresowane lore’em otrzymają wiele okazji do głębszej eksploracji świata. Centralną postacią historii będzie Oemuras, a decyzje gracza mają realnie wpływać na kształt opowieści.

Przeczytaj także

Lords of the Fallen – recenzja (PS5). Podróż przez dwa mroczne światy

Rozczłonkowanie jako odpowiedź na oczekiwania fanów

Jedną z najgłośniejszych nowości zaprezentowanych na trailerze jest system rozczłonkowywania przeciwników. W trakcie walki gracze będą mogli odcinać wrogom wszystkie kończyny, co — jak podkreśla Hill — jest bezpośrednią odpowiedzią na głos społeczności. Twórcy postanowili nie ograniczać brutalności, stawiając na intensywność i satysfakcję płynącą z walki zamiast symbolicznej przemocy.

Wnioski z pierwszej części i rozwój świata

Hill zaznaczył również, iż liczne aktualizacje pierwszego Lords of the Fallen, w tym wersja 2.5, pozwoliły zespołowi lepiej zrozumieć oczekiwania graczy. Przy pracy nad sequelem studio chce aktywnie współpracować ze społecznością od samego początku. Efektem mają być bardziej zróżnicowane lokacje, wyrazistsi bossowie oraz głębszy i bardziej znaczący wymiar Umbral.

Podsumowanie

Na ten moment Lords of the Fallen 2 zapowiada się na projekt, w którym CI Games wyraźnie słucha swojej społeczności i nie boi się pójść o krok dalej — zarówno w kwestii narracji, jak i brutalności rozgrywki. jeżeli zapowiedzi przełożą się na finalny efekt, sequel może okazać się jedną z najciekawszych i najbardziej bezkompromisowych odsłon soulslike’owego gatunku w nadchodzących latach.


Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), Bluesky, naszym Discordzie, Redditcie lub Fediverse.


Idź do oryginalnego materiału