Polski rynek e-commerce rośnie i zmienia się bardzo szybko. W obliczu możliwości, które oferują platformy typu marketplace, wielu sprzedawców zastanawia się nad wyborem odpowiedniej drogi dla swojego biznesu: lepiej postawić na nowego gracza czy takiego o ugruntowanej pozycji? Osobiście uważam, iż dywersyfikacja to dobry pomysł i nie warto ograniczać się do jednego serwisu. Niemniej, w sytuacji gdy dopiero rozpoczyna się sprzedaż w internecie, raczej nie posiada się wystarczających środków, aby prowadzić wielopoziomowy podbój kanałów e-commerce. W takiej sytuacji po prostu trzeba zdecydować się na jedną platformę, która pozwoli zbudować kapitał niezbędny do dalszego rozwoju. I wówczas najlepiej wybrać Allegro.
Sytuacja Allegro na rynku
Mimo zmian Allegro niezmiennie zajmuje pozycję lidera. Serwis przetrwał liczne próby przejęcia polskiego rynku przez zagraniczne platformy, nie ustępując miejsca choćby takim markom jak Amazon i eBay. Dla polskich użytkowników...