Call of Duty: Black Ops 7 – szczegóły progresji, prestiżu i walki z toksycznością

1 miesiąc temu

Z okazji premiery Call of Duty: Black Ops 7 Activision zarysowuje wizję solidnego systemu progresji oraz bardziej cywilizowanej społeczności. Twórcy serii, choć nie zawsze idąca z duchem czasu, zapowiadają powrót do korzeni, jednocześnie deklarując aktywniejsze kroki w eliminowaniu toksycznych zachowań. Co dokładnie czeka na graczy?

Progresja w Black Ops 7: od szeregowca do marszałka

Droga gracza w Black Ops 7 rozpocznie się od rangi szeregowego I (poziom 1), by zakończyć się na marszałku (poziom 55). Punkty doświadczenia (PD) będzie można zdobywać w różnych trybach gry: kampanii kooperacyjnej, trybie wieloosobowym, zombie, a od sezonu 01 także w Call of Duty®: Warzone.

Zdobywanie punktów PD ma być urozmaicone. Oprócz standardowych osiągnięć i realizacji celów, gracze będą nagradzani za medale i wykonywanie wyzwań. Każdy awans na wyższy poziom to nowe narzędzia, wyposażenie i opcje taktyczne, które pozwolą na ulepszanie ekwipunku we wszystkich trybach gry.

Przeczytaj także

Call of Duty: Black Ops 7 – Pierwsze wrażenia z zamkniętych beta testów

Prestiż powraca w nowej odsłonie

Activision mocno stawia na klasyczny system Prestiżu, który w Black Ops 7 ma zostać rozbudowany i usprawniony. Gracze będą mogli awansować na 10 poziomów Prestiżu, a następnie na setki poziomów mistrzowskich. Co istotne, progresja Prestiżu będzie możliwa po raz pierwszy jednocześnie we wszystkich trybach gry: kampanii kooperacyjnej, trybie wieloosobowym, zombie i (od sezonu 01) w Call of Duty: Warzone.

Twórcy pokusili się o nowe motywy Prestiżu, inspirowane prawdziwymi wojskowymi funkcjami, które mają symbolizować ewolucję gracza – od saperów, przez operatorów dronów, aż po medyków polowych. Każdy poziom Prestiżu zostanie nagrodzony unikalnymi ikonami, skórkami operatorów oraz schematami broni.

Szczegółowe informacje na temat odblokowywania poziomów oraz Prestiżu dostępne są na oficjalnym blogu Call of Duty.

Walka z toksycznymi zachowaniami: czysta gra priorytetem

Wydawca deklaruje, iż walka z toksycznymi zachowaniami jest priorytetem i codziennym wysiłkiem. Cel jest prosty: każdemu graczowi ma być zapewnione uczciwe, zabawne i przyjazne doświadczenie. Firma podkreśla, iż wymaga to ciągłego zaangażowania, inteligentniejszych narzędzi oraz otwartej komunikacji ze społecznością.

Szczegóły dotyczące działań na rzecz ochrony graczy dostępne są we wpisie na blogu Call of Duty. Można mieć nadzieję, iż deklaracje znajdą odzwierciedlenie w faktycznych zmianach, a społeczność gry stanie się bardziej przyjemnym miejscem.


Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), Bluesky, naszym Discordzie, Redditcie lub Fediverse.


Idź do oryginalnego materiału