Studio Colossal Order trzyma się złożonej obietnicy i nie zamierza wydać nowej zawartości do Cities: Skylines 2, dopóki z gry nie znikną najważniejsze błędy. Z tego też powodu pierwsze płatne DLC trzeba było oficjalnie opóźnić.
Mowa konkretnie o rozszerzeniu „Beach Properties”, które - jak możemy wywnioskować z nazwy - doda elementy związane z szeroko pojętym plażowaniem i piaszczystą infrastrukturą. Nowości miały trafić do gry jeszcze w tym roku, ale premierę przełożono jednak na pierwszy kwartał przyszłego roku. Twórcy uzasadniają decyzję chęcią wyeliminowania z gry błędów.
A tych w ostatnim czasie się trochę namnożyło. Po wydaniu ostatniej aktualizacji, deweloperzy wykryli w grze ponad setkę bugów i błędów. „Podjęliśmy decyzję o opóźnieniu wydania dodatkowych treści, ponieważ skupiamy się na poprawie wydajności gry” - napisali twórcy w komunikacie na Steamie. W innym wpisie wyjaśniono, iż deweloperzy pracują też nad usprawnieniem optymalizacji, która wciąż pozostawia wiele do życzenia.