Clair Obscur: Expedition 33 przykuło moją uwagę w zeszłym roku na Xbox Games Show, ale choćby mimo entuzjazmu nie spodziałem się takiego sukcesu dla francuskiej produkcji. Miesiąc po premierze gra sprzedała się w 3.3 milionach egzemplarzy. Teraz studio Sandfall Interactive ogłosiło kolejny istotny kamień milowy swojej gry.
5 milionów Clair Obscur: Expedition 33
Pięć miesięcy po premierze studio ogłosiło, iż gra trafiła do 5 milionów graczy na całym świecie! I to mowa tu o sprzedanych egzemplarzach – tytuł dostępny jest także w ramach Game Passa, więc na pewno większa liczba osób sprawdziła, o co chodzi z tym niespodziewanym hitem. Dodatkowo Sandfall Interactive poinformowało, iż genialny soundtrack z gry został odtworzony w serwisach streamingowych ponad 333 miliony razy. Poinformowano też, iż grę czeka kolejna aktualizacja w ramach podziękowania dla wiernych fanów i wspierających.
W jej ramach mają znaleźć się m.in. nowa lokacja, z nowymi starciami z przeciwnikami, nowe walki z bossami dla późnych etapów gry, czy dodatkowe kostiumy dla wszystkich z członków Ekspedycji. Dodatkowo gra otrzyma tłumaczenie na kolejne języki, w tym czeski, ukraiński, turecki czy wietnamski, zwiększając liczbę wersji językowych do 19. Obiecują także dodatkowe niespodzianki, których nie chcą jeszcze ujawniać. Wszystkie te nowości trafią do gry na każdej dostępnej platformie.
„Reakcja na naszą grę była po prostu niesamowita. Spędziliśmy lata pracując nad naszym wymarzonym projektem i świadomość, iż spotkał się on z tak ogromnym odzewem fanów na całym świecie, jest zarówno cudowna, jak i przytłaczająca. Jesteśmy bardzo wdzięczni naszym fanom za miłość do świata, który stworzyliśmy, za dzielenie się własnymi pracami artystycznymi i coverami muzycznymi, za noszenie najlepszych kostiumów Baguette na konwentach i za niesamowite wsparcie dla naszej gry. Mamy nadzieję, iż aktualizacja, nad którą pracujemy, będzie wyrazem podziękowania dla fanów za ich wsparcie – prosimy o cierpliwość, podczas gdy nasz zespół ciężko pracuje, aby dostarczyć Wam coś, na co warto czekać”. – mówi Guillaume Broche, dyrektor kreatywny Expedition 33 w Sandfall Interactive
Jeżeli podobał Wam się materiał, to koniecznie dajcie znać na X (dawny Twitter), Bluesky, naszym Discordzie, Redditcie lub Fediverse.