Clair Obsurpur: Expedition 33 Dev Team omawia proces twórczy

cyberfeed.pl 1 dzień temu


Od pierwszego razu zostaliśmy wprowadzeni Clair Obsurpur: Expedition 33 Na wizycie Xbox Games w czerwcu było jasne, iż jesteśmy świadkami czegoś wyjątkowego. I za każdym razem, gdy debiutancki deweloper tej niesamowitej gry, Sandfall InteractiveOd tego czasu porzucił kuszące spojrzenia w debiutancką grę, poziomy szumu wśród RPG cierpi na radość.

Co prowadzi nas do dzisiejszego programisty_direct, gdzie udaliśmy się do Montpellier we Francji, aby spotkać się z umysłami za jedną z najbardziej ekscytujących nowych gier RPG od lat i nauczyć się więcej niż kiedykolwiek wcześniej. Po ustaleniu, iż ten zaskakująco mały zespół twórców działa z francuskiego dworu (!), Zespół programistów oderwał jeszcze więcej warstw ich drobno wykonanej Mille Feuille z RPG, ujawniając pyszne szczegóły dotyczące emocjonalnej historii gry, Oryginalny Świat, How, How, How, How, How, How, How, How, How, How, How, How, How World. Jego rozgrywka wprowadza innowacje na temat klasyki gatunku. Dzielili także datę premiery 24 kwietnia; Możesz zamówić w przedsprzedaży Tutaj I zagraj w to dzień pierwszy z karną z gry!

Niedawno spotkałem się z kilkoma członkami zespołu Expedition 33 w celu nagrania oficjalnego podcastu Xbox – auging niedługo – gdzie uprzejmie udostępnili jeszcze więcej szczegółów na temat tego, co właśnie widzieliśmy.

Od tego pierwszego ujawnienia głębokość walki opartej na wyprawie 33 okazała się natychmiast aresztowania; Wdrożenie elementów w czasie rzeczywistym (takich jak unikanie lub parowanie), różnorodność ruchów w dyspozycji graczy i stylowe kwiaty wizualne, które towarzyszą temu wszystko. Choć pojawia się na ekranie, zespół chciał upewnić się, iż rozgrywka ma głębokość, aby poprzeć swój wygląd.

„Nie chcieliśmy, aby gra była po prostu ładną twarzą”, powiedział nam Guillaume Broche, CEO i dyrektor kreatywny. „Chcieliśmy, aby była to gra, która wydaje się prawdziwą grą. Więc każda postać ma swój własny styl gry i naprawdę możesz grać na wiele różnych sposobów – ale czują się również bardzo różni się od siebie i wszystkie mają wszystkie Ich unikalna mechanika i ich unikalne drzewo umiejętności.

Podczas dewelopera_direct Sandfall wyjaśnił kolejny aspekt głębokiego dostosowywania postaci i stylu Playmele Expedition 33, który ustawiłeś przed wejściem do bitwy. Innowacyjne Picos, modyfikatory związane z sprzętem, ewoluują w zdolności pasywne określane jako Lumina po czterech bitwach.

Na przykład jedna postać, Lune ma mechanikę, w której za każdym razem, gdy rzuca umiejętność, wygeneruje „plamę” do czterech na raz. Następnie może spożywać te plamy podczas bitwy, wzmacniając swoje umiejętności na różne sposoby; Magia (wybaczanie kalambury) jest znalezienie odpowiedniej kombinacji dla twojego stylu gry. Każda postać ma własną unikalną mechanikę, od przepełnionego ramienia Gustave’a po użycie przez Słońce Słońca i księżycowych opłat „przepowiedź”.

„Więc bardzo fajne jest to, iż kiedy grasz w grze, bardzo zmieniasz swój sprzęt, a będziesz dostać coraz więcej luminy, a pod koniec gry masz pełną listę pasywów, które możesz aktywować lub Dezaktywuj, a to pozwala na szalone możliwości budowania ” – wyjaśnił Broche. „To tutaj naprawdę tworzymy szalone kombinacje i tutaj oczekujemy, iż gracze naprawdę złamią grę – i mamy nadzieję, iż złamią grę, ponieważ jest to na to zrobione!”

W przypadku wszystkich oferowanych opcji strategicznych, to trzewne elementy w czasie rzeczywistym systemu bitewnego opartego na turnieju, które przeskakują z przodu i środków w każdej grze, którą widzieliśmy. Chociaż jest to kluczowa część rozgrywki i z pewnością spodoba się tym, którzy szukają doświadczenia, które podważa zarówno umysł, jak i odruch, Broche zapewnia, iż ​​brakowało nam, powiedzmy, iż czas sekiro kalibru będzie miał opcje: „Więc jesteś Oczywiście nie powinno to parować, to byłoby zdecydowanie zbyt trudne. , i nie unikasz co najmniej 50% ataków, będziesz miał problemy. [forgiving] niż to, a jeżeli jesteś w łatwych… jeżeli dobrze zbudujesz swoje postacie, przynajmniej przejdziesz bez konieczności bycia mistrzem Dodgera. ”

Cała ta strategiczna głębia ożywa poprzez dynamiczny kamerawork i obce piękno świata Expedition 33, zainspirowane stylem francuskiego stylu francuskiego belle epok. Dyrektor artystyczny Nicholas Maxson-Francombe wyjaśnia, iż ​​chciał uniknąć replikacji rzeczy, których doświadczył już przez całe życie w grach: „Chciałem po prostu wyjść z rzeczy, które właśnie widzieliśmy milion razy,-Fiction, w kosmosie w kosmosie , lub zombie, wszystkie tego rodzaju rzeczy.

„Większość badań (zrobiłem) faktycznie faktury ceramiczne… są kilka bardzo oryginalnych kształtów, które widziałem. Te kształty naprawdę zainspirowały mnie do wymyślenia wrogów, które widzimy dzisiaj w grze. To pomaga dla dla The the the the the the dla The the the the the the dla The the the the the dla To było również środowiska [painterly] Vibe zmieszany z ceramiką i chodzenie z szalonymi kolorami w tym miejscu. Pomaga to, iż stoi za tym niesamowita historia! ”

Te inspiracje naprawdę łączą się na żeglownej mapie świata, innej ujawnieniu programistów. Jest to po raz kolejny inspirowane JRPG z przeszłości, zmodernizowane i planowane przez Broche od samego początku.

„Od dnia, w którym zacząłem pracować nad tym projektem w Unreal Engine, chciałem mapy świata” – powiedział. „Wydaje mi się, iż to tak fajna rzecz, która prawie całkowicie zniknęła z oblicza branży gier. Jak nikt już tego nie robi, a dla mnie był to tak ważna i ważna część tego, co sprawiło, iż oldschoolowe JRPGS były wyjątkowe. To poczucie podróży i [indicating that] Jesteśmy wyprawą… i chcieliśmy, aby gracz poczuł, jakby wyjeżdżał w wielką podróż ”.

Wtedy naprawdę się koncentruje rozmiar świata Expedition 33. Broche opracowuje: „Na początku wydaje się wyjątkowo, wyjątkowo duży. I jest bardzo duży. Istnieje wiele poziomów do znalezienia… ukrytych bossów do znalezienia także na tej mapie świata; jest mnóstwo tajemnic. I to też co to jest co też co to jest Sprawi, iż mapa świata jest super fajna, ponieważ to tak, jakby wydawało się to zupełnie inna gra eksploracyjna… i naprawdę sprawia, iż ​​rozumiesz, jak bardzo podróżujesz. ”

O ile widzieliśmy, wciąż czeka na nas Expedition 33, w tym system kempingowy i mechanik, w którym walczysz z kupcami, aby odblokować więcej swoich towarów. To wszystko jest bardzo ambitne dla stosunkowo małego zespołu – ale po raz kolejny, za każdym razem, gdy ten zespół odsuwa warstwę, nie możemy nie być pod wrażeniem tego, co budują. Ekspedycja 33 może stać na ramionach gigantów, ale zaczyna wyglądać, jakby może stać się punktem kontaktowym RPG.

To nie jest wszystko, co mamy dla ciebie na Clair Obsur: Expedition 33; W nadchodzącym odcinku oficjalnego podcastu Xbox zespół Sandfall Interactive udostępnia dodatkowe spostrzeżenia zza kulis w rozwoju gry, w tym nowe wideo z rozgrywki.



Source link

Idź do oryginalnego materiału