Creepy Jar podtrzymuje, iż do końca czerwca ma mieć wersję build content complete gry „StarRupture”, a tytuł w formie gotowej do wydania w październiku, poinformował prezes Krzysztof Kwiatek.
„Za miesiąc kończymy builda, czyli do końca czerwca mamy termin na zrobienie builda content complete. Oznacza to, iż zamykamy grę, jeżeli chodzi o wszystkie mechaniki, o cały content, o świat i rozpoczynamy trzymiesięczny okres prac nad polishingiem, nad naprawianiem błędów, nad balansowaniem i prac nad technologią, czyli wydajnością, dopracowywaniem tej części związanej z wydajnością i z siecią. Termin na skończenie tych prac jest do końca września, bo chcielibyśmy mieć grę, która będzie już w formie gotowej do wydania w październiku. Nie mamy jeszcze konkretnego okna na premierę, jeszcze nie znamy tej daty. Cały cały czas obserwujemy co się dzieje, jakie są premiery” – powiedział Kwiatek podczas wideokonferencji.
„Zbliżamy do końca, jesteśmy bardzo zadowoleni. Wszystko idzie dobrze. Nie pojawiają się żadne zagrożenia które mogłyby w jakikolwiek sposób pokrzyżować plany produkcyjne, które które realizujemy. Także jesteśmy zadowoleni i z niecierpliwością czekamy na premierę gry i to, jak gracze ją przyjmą” – dodał prezes.
Jeśli chodzi o część marketingową, to Kwiatek zaznaczył, iż studio bazuje na trzech filarach.
„Pierwszy filar to są materiały wideo, które dzielimy sobie zasady na trailerowe i pokazywanie gameplayu. Realizujemy to sukcesywnie. Wczoraj ukazał się ponad 10-minutowy materiał gameplayowy ze 'StarRupture’, tak iż obserwujemy, jak go przyjmują gracze, […] staramy się trafiać do jak najszerszej części odbiorców. Kolejnym ważnym etapem dla nas będą playtesty, które chcemy, żeby wydarzyły się pomiędzy tym buildem content complete, a adekwatną premierą gry. Oczywiście, im szybciej, tym lepiej. Playtesty będą na Steam, będą skierowane do szerokiego grona graczy. jeżeli chodzi o influencerów – tutaj zarówno buildy playtestowe, czy materiały wideo, pokazują się i będą się pokazywały. Wszystkie, oczywiście, trafiają do influencerów i liczymy na to, iż dzięki temu świadomość, czym jest 'StarRupture’ i w ogóle, iż taka gra powstaje i będzie miała premierę, będzie jak najszerzej wychodziła w rynek” – wymienił prezes.
Pod koniec kwietnia podczas konferencji prasowej Kwiatek wskazywał, iż Creepy Jar planuje osiągnąć fazę „content complete” dla gry „StarRupture” do końca czerwca br. i liczy na jej premierę w trybie early access po III kw. br.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. W 2021 r. przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od 2018 r.; wchodzi w skład indeksu sWIG80.
Źródło: ISBnews