Cyberpunk 2077: Ultimate Edition – szczegóły prac nad wersją na Nintendo Switch 2

1 dzień temu
Zdjęcie: Cyberpunk 2077: Ultimate Edition – szczegóły prac nad wersją na Nintendo Switch 2


Już pojutrze na Nintendo Switch 2 trafi Cyberpunk 2077: Ultimate Edition. Jesteście ciekawi, jak pracowało się studiu CD Projekt RED przy przenoszeniu swojego hitu na nową platformę?

Zaledwie dwa dni zostały do premiery najnowszej konsoli Nintendo, a wraz z nią – do nowego wydania Cyberpunk 2077. Czy studiu CD Projekt RED udało się zadowalająco przenieść swoje dzieło na Switcha 2? Tego dowiecie się kilka dni po premierze konsoli – już teraz zapewniam Was, iż przygotuję swoją recenzję Cybepunka 2077 na Switchu 2. Zestawię ją też z wersjami na inne platformy, ale wróćmy teraz do tematu dzisiejszego newsa. Redakcja portalu IGN dowiedziała się bowiem, jakie trudności i ułatwienia wiązały się z przeniesieniem perypetii V na hybrydową konsolę Nintendo. Zachęcam do obejrzenia poniższego materiału filmowego:

Jak zapewnił Charles Tremblay z CD Projekt RED, ogromną pomocą były obsługa NVIDIA DLSS, jak i wysoka prędkość pamięci wbudowanej oraz ilość pamięci RAM konsoli Nintendo Switch 2. Okazało się bowiem, iż sprawienie, aby Cyberpunk 2077 działał na Switchu 2 nie było tak trudne, jak początkowo zakładano. Niemniej trzeba było oczywiście co nieco pozmieniać w grze. Pamiętajmy, iż była ona pierwotnie tworzona dla architektury x86, występującej w dzisiejszych komputerach i konsolach. CD Projekt RED musiał więc przekonwertować wszystko (z HLSL do GLSL) na język nowej architektury. Powinniśmy na szczęście być spokojni o wydajność. Tremblay jasno powiedział, iż nie uważa 25 klatek na sekundę za akceptowalny poziom. Wszędzie powinno być 30 klatek.

Cyberpunk 2077: Ultimate Edition – nowy zwiastun wersji na Nintendo Switch 2

Cyberpunk 2077: Ultimate Edition ukaże się na konsolach Nintendo Switch 2 już 5 czerwca 2025 roku. Gra będzie dostępna zarówno cyfrowo, jak i na kartridżu. Warto zaznaczyć, iż cała podstawowa gra oraz rozszerzenie Widmo Wolności będą od razu na 64-gigabajtowym kartridżu. Natomiast będzie można pobrać alternatywne wersje językowe głosów postaci, w tym także polską. Tytuł będzie obsługiwał sterowanie ruchowe, ekran dotykowy, tryb myszki oraz zapisy międzyplatformowe. Zamierzacie sięgnąć po tę grę? Dajcie nam znać w komentarzach.

Pamiętajcie, iż znajdziecie nas również w mediach społecznościowych. Bardzo chętnie porozmawiamy z Wami zarówno na Facebooku, jak i w serwisie X (na dawnym Twitterze). Zapraszamy was również na nasz Discord.

Źródło: Gaming Bolt
Idź do oryginalnego materiału