Głos jest Notoryczny Postać (bez pojęcia istota może być postacią), z którą porozmawiasz podczas głównej misji historii „Przesłanie z daleka”. Jedną z pierwszych interakcji z głosem jest wybór.
Głos oferuje „moc” w zamian za „przysługę”, a wybór, którego dokonujesz, ma natychmiastowe konsekwencje twojej postaci. Oto Jeśli powinieneś zaakceptować moc głosu w Notorycznyi co otrzymasz od dokonanego wyboru.
Czy powinieneś zaakceptować moc głosu w Avowed?
Po pokonaniu zainfekowanego niedźwiedzia i uratowania ambasadora Aedyranu, kierujesz się interakcją z dużym filarem Adra. To spowoduje rozmowę głosem (trafnie nazwanym „The Voice”). Pod koniec rozmowy zaoferują ci „moc uzdrawiania i uzdrowienia” w zamian za „przysługę”.
Dream Touch to jedna z najbardziej konsekwentnie przydatnych umiejętności w grze i Ten wybór jest twoją jedyną okazją do odblokowania. Jest to zaklęcie uzdrawiające, które kosztuje zaledwie 30 esencji i ożywia wszystkich powalonych sojuszników, co oznacza, iż możesz wskrzesić pokonanych sojuszników z daleka, zamiast ryzykować siebie, manualnie ożywiając ich podczas walki. Dream Touch przywraca również część twojego zdrowia. Podczas gorączkowych walk zdolność jest często różnicą między życiem a śmiercią.
Natomiast uzyskanie jednego punktu umiejętności nie czyni fal tak wcześnie w grze. Jesteś w punkcie, w którym przez cały czas wyrównujesz się z regularnością. (Dostajesz jeden punkt zdolności na poziom.) A dotyk marzeń znacznie przewyższa każdą z wczesnych umiejętności, które możesz odblokować.
Zgodnie z naszą najlepszą wiedzą, według tych, którzy mają zakończony Główna historia, akceptowanie mocy głosu tutaj nie ma żadnych poważnych konsekwencji narracyjnych.
Po podjęciu decyzji przejdź do Paradis, aby zakończyć „wiadomość z daleka”. I na to, co będzie dalej, zobacz naszą pełną Notoryczny Warunek.