Czy Saber Interactive rozwija Space Marine 3? Ujawniono plany na przyszłość!

2 godzin temu

Po ogromnym sukcesie Space Marine 2, jak bardzo Saber Interactive jest gotowe na sequel? Bardzo według twórców.

Space Marine 2 to w zasadzie wszystko, czego fan Warhammer 40K mógłby oczekiwać od adaptacji gry wideo. Jego brutalna walka jest wierna scenerii i jest wiele odniesień dla zagorzałych entuzjastów.

Cholera, dostało się do wiadomości, iż superfan Warhammera Henry Cavill ma pieczęć aprobaty, a jeżeli jego nie było wystarczająco dobre, jest ich jeszcze kilkaset tysięcy. Space Marine 2 stało się najczęściej graną grą Warhammer wszech czasów według wykresów Steam.

Biorąc pod uwagę ten ogromny sukces i to, jak bardzo wydawcy lubią zarabiać pieniądze, sequel Space Marine 2 wydaje się oczywisty. Deweloperzy z Saber Interactive zdają się tak myśleć i kontynuacja historii gry jest już wewnętrznie rozważana.

Saber InteractiveChcielibyśmy, aby inne rozdziały zagościły w kampanii potencjalnego Space Marine 3.

Twórcy Space Marine 2 ujawniają potencjał kontynuacji

Rozmawianie z IGNSaber CCO Tim Willits ujawnił, iż Game Director Dmitry Grigorenko „zaproponował kilka pomysłów na historię, które mogłyby być DLC lub sequelem”. Willits zastrzegł, iż te plany są wciąż abstrakcyjne. „Dosłownie łapiemy oddech” – doprecyzował.

Pomimo tych drobnych ustępstw, przez resztę wywiadu Willits omawiał perspektywę sequela Space Marine 2, jakby była to przesądzona sprawa. Biorąc pod uwagę względny sukces gry w stosunku do wielkości studia i wydawcy, wydaje się, iż obaj chcą poświęcić się tej serii.

„Mogę śmiało powiedzieć, iż nie zawiedziemy naszych fanów Warhammera w przyszłości” – kontynuował Willits. „To zbyt duży sukces! Wiem, iż to oczywiste, ale mam nadzieję, iż będziemy pracować nad treścią Space Marine przez długi czas”.

Otwarte zakończenie gry świadczy o pewności Sabera, iż ​​Space Marine 3 jest bardzo realną możliwością, a Games Workshop jest chętne, więc wygląda na to, iż ujrzy światło dzienne. Do tego czasu Space Marine 2 ma szczegółowy plan działania po premierze, który powinien zapewnić graczom zajęcie w przewidywalnej przyszłości.

Idź do oryginalnego materiału