Dargem rebalansuje skille

acidcave.net 2 dni temu
Zgodnie z odwieczną tradycją, na Nowy Rok dostaliśmy nowy update HotA, oznaczony numerkiem 1.7.2. Głównym elementem aktualizacji są pokaźne buffy słabych zdolności. Do tego obecna jest masa pomniejszych zmian i nowa kampania, w której gramy Dargemem (pięć mapek).

Pełen changelog znajdziecie tutaj, a nowa wersję pobrać możecie z

Mirrora Groty


Najważniejsze zmiany zdolności:
Sokoli wzrok:
  • 40/50/60% szansy na naukę zaklęć poziomów 1-3/1-4/1-5 na początku walki/w momencie rzucenia
  • umożliwia podgląd zaklęć poziomów 1-3/1-4/1-5 we wrogiej księdze;
  • Sokole wzroki u obu graczy się wzajemnie kontrują, jak w przypadku taktyki.
  • Nauka:
  • daje 25/50/75% więcej doświadczenia;
  • bohater natychmiastowo zdobywa kolejny poziom po wybraniu/podbiciu Nauki.
  • Pierwsza pomoc:
  • namiot może w jednym uderzeniu stracić max. 40% życia;
  • zwiększa życie wszystkich jednostek o 5/10/15% dopóki namiot jest na polu bitwy.

  • Pomniejsze poprawki to, między innymi:
  • poprawiono ponad 50 bugów, zarówno z HotA jak i z SoD-a;
  • efekt szczęścia podwaja obrażenia;
  • MASA pokaźnych zmian w specjalistach jednostek (np. żywiołaki wody zyskuję +10 do ataku), zdolności (np. pierwsza pomoc zwiększa bonus do życia o 5%/poziom) oraz zaklęć (np. kamienna skóra zwiększa obronę o 10/8/6/4 w zależności od poziomu jednostek 1-2/3-4/5-6/7);
  • rebalans jednostek Factory -- mechaniczek i robotów;
  • zielone, złote, czarne i czerwone smoki wymagają mniej budynków;
  • portal miejski i wrota wymiarów pojawiają się teraz w 1-3 rollu;
  • szkoły magii w uniwersytecie we Wrotach Żywiołów kosztują 5 rzadkich zasobów ekstra, każda szkoła wymaga innego.

  • Dodatkowo Crew ogłosiło prace nad nowym miastem

    Idź do oryginalnego materiału