Zgodnie z odwieczną tradycją, na Nowy Rok dostaliśmy nowy update HotA, oznaczony numerkiem 1.7.2. Głównym elementem aktualizacji są pokaźne buffy słabych zdolności. Do tego obecna jest masa pomniejszych zmian i nowa kampania, w której gramy Dargemem (pięć mapek).
Pełen changelog znajdziecie tutaj, a nowa wersję pobrać możecie z
Mirrora Groty
Najważniejsze zmiany zdolności: Sokoli wzrok:
40/50/60% szansy na naukę zaklęć poziomów 1-3/1-4/1-5 na początku walki/w momencie rzucenia
umożliwia podgląd zaklęć poziomów 1-3/1-4/1-5 we wrogiej księdze;
Sokole wzroki u obu graczy się wzajemnie kontrują, jak w przypadku taktyki.
Nauka:
daje 25/50/75% więcej doświadczenia;
bohater natychmiastowo zdobywa kolejny poziom po wybraniu/podbiciu Nauki.
Pierwsza pomoc:
namiot może w jednym uderzeniu stracić max. 40% życia;
zwiększa życie wszystkich jednostek o 5/10/15% dopóki namiot jest na polu bitwy.
Pomniejsze poprawki to, między innymi:
poprawiono ponad 50 bugów, zarówno z HotA jak i z SoD-a;
efekt szczęścia podwaja obrażenia;
MASA pokaźnych zmian w specjalistach jednostek (np. żywiołaki wody zyskuję +10 do ataku), zdolności (np. pierwsza pomoc zwiększa bonus do życia o 5%/poziom) oraz zaklęć (np. kamienna skóra zwiększa obronę o 10/8/6/4 w zależności od poziomu jednostek 1-2/3-4/5-6/7);
rebalans jednostek Factory -- mechaniczek i robotów;
zielone, złote, czarne i czerwone smoki wymagają mniej budynków;
portal miejski i wrota wymiarów pojawiają się teraz w 1-3 rollu;
szkoły magii w uniwersytecie we Wrotach Żywiołów kosztują 5 rzadkich zasobów ekstra, każda szkoła wymaga innego.