Diablo IV Sezon 6. Sezon Narastającej Nienawiści z bossami i portalami

2 dni temu
Zdjęcie: Diablo IV Sezon 6. Sezon Narastającej Nienawiści z bossami i portalami


Blizzard oficjalnie zaprezentował Sezon 6. Diablo IV: Sezon Narastającej Nienawiści. Nienawiść, oczywiście, jest głównym tematem rozszerzenia Naczynia Nienawiści, które to w postaci dodatku pojawi się 8 października 2024. Wtedy też oficjalnie wystartuje nowy sezon i jego zawartość.

Sezon Narastającej Nienawiści stanowi krok naprzód w kierunku uczynienia Diablo IV bardziej MMO, z pełnym wprowadzeniem wcześniej ujawnionego systemu wyszukiwania grup i nowym stylem starcia, który jest dla gry całkowicie nowy.

Sezon 6. wprowadza do produkcji wędrujących bossów. Nazywani Realmwalkerami, potężne potwory można znaleźć wędrujące po Sanktuarium. Losowo pojawiają się w jednym regionie i zaczynają wędrować po pewnym czasie ładowania. Gracze nie będą mogli ich bezpośrednio atakować w fazie pojawiania się, jednak w ich pobliżu postacie będą traciły zdrowie. Wędrując, Realmwalker będzie tworzył Strażników Związanych Krwią, którzy będą go chronić. Im więcej jego obrońców zabijemy, tym więcej fragmentów jego zdrowia zostanie usuniętych. Następna faza rozpoczyna się, gdy boss dotrze do swojego miejsca rytuału, gdzie następnie pojawią się trzy Wieże Nienawiści.

Naszym celem będzie zniszczenie tych wież i uniemożliwienie mu stawania się jeszcze potężniejszym. Każda zniszczona wieża otwiera Realmwalkera na atak. Gdy wszystkie zostaną zniszczone, w końcu pojawi się możliwość, by go pokonać. To jednak jeszcze nie wszystko.

Nowe portale

Realmwalkers mają na plecach Krwawy Portal, do którego możemy wejść po pokonaniu giganta. Portal przenosi do Wrzącego Wymiaru, który jest nowym rodzajem lochów. Lokalizując położenie Bramy Wymiaru, potwory zaczną się pojawiać, by nas powstrzymać. jeżeli do niej dotrzemy, będziemy mieć możliwość zaoferowania materiałów w zamian za Wrzący Opal.

Wrzące Opale to potężne Eliksiry, które oferują premie do PD i inne bonusy. W sumie można znaleźć pięć takich lochów. Co 15 minut w losowym regionie świata pojawi się jeden Realmwalker. Posiadacze rozszerzenia Vessel of Hatred będą mieli jeszcze więcej okazji do walki z nimi, ponieważ co godzinę w Nahantu pojawi się drugi.

Gdzie jest Pierwotne Zło, tam jest Zakarum. Zadanie główne Sezonu 6. koncentruje się wokół Relikwii Zakarum. Nie mogąc odnaleźć grobowca Akarata, znaleźli nowy cel, pomagając walczyć z Realmwalkerami. Naszym opiekunem w tym sezonie jest Krzyżowiec Damond w Zarbinzet.

Zadanie sezonowe wiąże się z pojawieniem się Przenoszących Światy i Wrzącego Wymiaru. Jak można się spodziewać, grind reputacji polega na pokonaniu Przenoszących Światy i ukończeniu lochów Wrzącego Wymiaru. Sezonowe zadanie jest dostępne po ukończeniu ostatniego zadania w głównej kampanii Diablo IV (lub pominięciu go).

Drugim ważnym elementem jest łatka 2.0, która wprowadza drastyczne zmiany w rozwoju postaci, mocy przedmiotów, podstawowych statystykach i wielu innych systemowych zmianach w przepływie rozgrywki. Zmiany te na stałe wpłyną na wszystkich graczy. W szczególności gracze Diablo III będą zadowoleni z powrotu trudności Standard i Tortury, a także z przeprojektowania systemu Paragonów, który, podobnie jak te opcje, został zainspirowany poprzednią odsłoną serii.

Wszystkie klasy otrzymały nową umiejętność aktywną i pięć nowych pasywnych. Wszystkie zmiany, które za kilka dni wejdą w życie, sprawiają, iż stworzenie nowej postaci i granie w strefie Sezonowej może okazać się najlepszym wyborem.

źródło: vg247.com

Idź do oryginalnego materiału