Dlaczego otrzymamy Ghost of Yotei zamiast Tsushima 2

3 godzin temu

Z biegiem lat Ghost of Tsushima stała się jedną z ulubionych gier PlayStation wszechczasów dzięki bogatej historii i wciągającej rozgrywce w feudalnej Japonii. Od chwili premiery gry na odpowiednich platformach gracze PS i PC zgodnie czekają na kontynuację tej cenionej gry wideo autorstwa Sucker Punch Production.

Teraz, gdy ogłoszono nową kontynuację zatytułowaną „Ghost of Yotei”, możesz zastanawiać się, dlaczego nie otrzymaliśmy bezpośredniej kontynuacji. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, dlaczego firma Sucker Punch zdecydowała się na Ghost of Yotei zamiast Ghost of Tsushima 2.

Sucker Punch odszedł od Jin Sakai

Zdjęcie dzięki uprzejmości: Ghost of Tsushima i Yotei autorstwa Sucker Punch (X/@SuckerPunchProd)

Długoletni fani, którzy czekali na powrót Jin Sakai w Ghost of Tsushima 2, byliby rozczarowani decyzją Sucker Punch o stworzeniu zupełnie nowej historii pochodzenia. Istnieje jednak dobry powód, aby odejść od Jin Sakai. Andrzej Goldfarbstarszy menedżer ds. komunikacji w firmie Sucker Punch Productions, podkreślił, dlaczego zdecydowali się na nową przygodę:

Chcieliśmy także kontynuować innowacje. Aby stworzyć coś świeżego, ale znajomego, wyszliśmy poza historię Jin Sakai i wyspę Tsushima i zamiast tego skupiliśmy się na idei Ducha. W Sucker Punch uwielbiamy historie o pochodzeniu i chcieliśmy zbadać, co może oznaczać nowy bohater noszący maskę Ducha i odkrywający nową legendę.

Jak widać powyżej, twórcy trzymali się głównego tematu ” Duch” i chciałem zupełnie nowej opowieści o innym duchu w feudalnej Japonii. Fani, którzy ukończyli Ghost of Tsushima, wiedzą, iż historia Jina Sakai i jego charakter zatoczyły koło. Co więcej, dodatek DLC Iki Island również powiązał luźne wątki i stworzył pełny obraz opowieści Jina.

Dlatego wierzyli, iż w Tsushimie nie ma już nic więcej do odkrycia i zachowali główny motyw stworzenia Ducha Yōtei. Uwielbiają opowiadać historie o pochodzeniu, dlatego tym razem przedstawili żeńską bohaterkę o imieniu Atsu. Jak oświadczyli twórcy, przez cały czas będziesz mógł cieszyć się głównymi filarami GOT, tj. „grając jako wędrowny wojownik w feudalnej Japonii, oferując swobodę eksploracji we własnym tempie i podkreślając piękno świata”.

Jeśli to przegapiłeś, historia Ghost of Yotei rozgrywa się trzy wieki po zakończeniu Ghost of Tsushima. Możemy więc spodziewać się pewnych odniesień do Jin Sakai, co pozwoli przygotować się na dominację Atsu i stanie się kolejnym Duchem serii na północnych ziemiach Feudalnej Japonii. To powiedziawszy, podziel się z nami w komentarzach poniżej swoimi przemyśleniami na temat decyzji Sucker Punch o zakupie Ghost of Yotei.

Idź do oryginalnego materiału