Już tylko kilka dni zostało do zakończenia kampanii gry Dying Light od wydawnictwa Glass Cannon Unplugged. W między czasie pojawiło się kilka aktualizacji, które wprowadzają nowy kontent możliwy do zakupu, oraz wzbogacające naszą rozgrywkę.
Dying Light The Board Game. Co nowego pojawiło się na kampanii?
Poza dodatkowymi pakietami do zakupu trafiły nowe rozszerzenia wprowadzające bardzo dużo nowego kontentu. Wśród nich znajdziecie:
Pilgrim’s Path – wprowadza specjalny tryb gry, który od początku był planowany, i który wydawca ma zamiar rozwijać razem z graczami. Dying Light: The Board Game wzbogaca się o tryb Free Run. Pozwala on przeżyć pełną historię ocalenia w ciągu jednego wieczoru, obok tradycyjnej rozgrywki kampanijnej. Wszystko to jest możliwe dzięki 10-ciu pojedynczym misjom, które nie są powiązane ani ze sobą, ani ze scenariuszami podstawowymi.. Celem tych scenariuszy jest to, aby po przygotowaniu rozgrywki można było skupić się na czystym parkourze, walce i zabawie.
Night Hunter – to kolejne z rozszerzeń, które się pojawiło. Jednakże tym razem możemy wprowadzić do rozgrywki 5 gracza, ale nie tylko. Przede wszystkim dzięki temu rozszerzeniu Dying Light zmienia nam się z pełnej kooperacji w tryb jeden na wielu gdyż jeden z graczy wcieli się w nikczemnego i przerażającego Nocnego Łowcę. Nie będzie jedna łatwo, bo posiadać on będzie specjalne zdolności. Aby wszystko działało tak jak powinno, to w pudełku znajdziemy nowe komponenty oraz mechanikę, która zwiększa elastyczność rozgrywki.
MOŻE CIĘ ZAINTERESOWAĆ: Przedsprzedaż polskiej edycji gry Inferno
To nie koniec dodatków!
Windmill – to rozszerzenie poza 24 centymetrową figurką wiatraka wprowadza nam nowe mechaniki. Sama wspinaczka na wiatrak nie będzie łatwa, będzie za to czasochłonna, wymagająca zarówno sprytu jak i umiejętności. Mechanika te powstała na potrzeby tego dodatku, a nazywa się „stopniową wspinaczką”, czemu taka nazwa? Gracze będą musieli wykonać kilka różnych czynności, żeby dostać się na szczyt. W ich trakcie może się okazać, iż wymagane będzie od nas podjęcie dodatkowych działań. Ponadto pojawią się również mosty, które sprawią, iż w trakcie rozgrywki trzeba będzie znaleźć okazje by przeskoczyć na różne poziomy.
Underground – ten dodatek z kolei przeniesie naszą rozgrywkę do podziemi pod miastem. Nowe mechaniki pojawią się i w nim. Dodatkowo znajdziemy w pudełku 6 nowych kafelków planszy, 2 nowe samodzielne kampanie (każda po 3 misje). o ile będziemy mieć takie życzenie możemy je zintegrować z główną fabułą naszej gry. Ponadto dołączy do gry nowa postać specjalizująca się w eksploracji podziemi. Ta umiejętność naszego nowicjusza może być bardzo przydatna w trakcie naszych działań.
Dying Light The Board Game. Poziomy wsparcia, ceny
Razem z dodatkami na kampanii pojawiły się nowe poziomy wsparcia. Poniżej znjadziecie wszystkie, które są dostępne na platformie Kickstarter.
- Standard: 60 EUR + (VAT) – gra podstawowa (zawiera 4 figurki runnerów), wszystkie odblokowane Stretch Goals, Gold Dawn weapon charm (zawartość cyfrowa).
- Deluxe: 110 EUR + (VAT) – gra podstawowa (zawiera 4 figurki runnerów), rozszerzenie zawierające 64 figurki zombie, wszystkie odblokowane Stretch Goals, Gold Dawn weapon charm (zawartość cyfrowa), Glass Smasher weapon (zawartość cyfrowa).
- Standard Gamer Pledge: 185 EUR + (VAT) – gra podstawowa (zawiera 4 figurki runnerów), rozszerzenie zawierające 64 figurki zombie, wszystkie odblokowane Stretch Goals, dodatki Windmill, Night Hunter, Pilgrim’s Path, Gold Dawn weapon charm (zawartość cyfrowa), Glass Smasher weapon (zawartość cyfrowa).
- Deluxe Gamer Pledge: 200 EUR + (VAT) – gra podstawowa (zawiera 4 figurki runnerów), akrylowe stendy, wszystkie odblokowane Stretch Goals, dodatki Windmill, Night Hunter, Pilgrim’s Path, Gold Dawn weapon charm (zawartość cyfrowa), Glass Smasher weapon (zawartość cyfrowa).
- Deluxe Gamer Pledge (Zenithal Highlight): 240 EUR + (VAT) – gra podstawowa (zawiera 4 figurki runnerów), akrylowe stendy, wszystkie odblokowane Stretch Goals, dodatki Windmill, Night Hunter, Pilgrim’s Path, Gold Dawn weapon charm (zawartość cyfrowa), Glass Smasher weapon (zawartość cyfrowa), wszystkie figurki będą pomalowane.
- Collector Pledge: 290 EUR + (VAT) – gra podstawowa (zawiera 4 figurki runnerów), akrylowe stendy, wszystkie odblokowane Stretch Goals, dodatki Windmill, Night Hunter, Pilgrim’s Path, Dice Tower, maty do dodatku Underground, GRE Storage Box, latarka UV, koszulki na karty, Gold Dawn weapon charm (zawartość cyfrowa), Glass Smasher weapon (zawartość cyfrowa).
- Collector Pledge (Zenithal Highlight): 330 EUR + (VAT) – gra podstawowa (zawiera 4 figurki runnerów), akrylowe stendy, wszystkie odblokowane Stretch Goals, dodatki Windmill, Night Hunter, Pilgrim’s Path, Dice Tower, maty do dodatku Underground, GRE Storage Box, latarka UV, koszulki na karty, Gold Dawn weapon charm (zawartość cyfrowa), Glass Smasher weapon (zawartość cyfrowa), wszystkie figurki będą pomalowane.
Informacje dodatkowe
Jeżeli chcielibyście zobaczyć jak wygląda prototyp i co o rozgrywce sądzi Cyprian i Natalia to zostawimy Wam nasz materiał.
Na zakończenie najbardziej podstawowe informacje o grze:
- Liczba graczy: 1 -4
- Czas gry: 60 – 90 minut
- Wiek: 14+
- Profil gry na BGG
SPRAWDŹ TEŻ: Diablo The Board Game? To możliwe dzięki Glass Cannon Unplugged. Zapowiedź!
TU SĄ NEWSY » GRY KOOPERACYJNE