EA i Lucasfilm Games zapowiadają Star Wars: Zero Company

1 tydzień temu

Podczas konwentu Star Wars Celebration w Japonii Electronic Arts Inc. zaprezentowało Star Wars: Zero Company – turową grę taktyczną dla jednego gracza, opracowaną przez Bit Reactor we współpracy z Respawn Entertainment i Lucasfilm Games.

W Star Wars: Zero Company gracze wcielą się w Hawksa, byłego oficera Republiki, i poprowadzą elitarny oddział przebiegłych agentów, odkrywając realistyczną opowieść osadzoną w czasie schyłku Wojen Klonów. Kompania Zero to wyjątkowa grupa specjalistów do wynajęcia z najróżniejszych zakątków galaktyki. Są zmuszeni odłożyć na bok dzielące ich różnice, by stawić czoła zagrożeniu, które może pochłonąć całą galaktykę.

Nasz pomysł na Star Wars: Zero Company opiera się na fundamentach, które łączą fascynujące uniwersum Gwiezdnych Wojen ze wciągającą, taktyczną rozgrywką turową. Chcemy stworzyć grę z oryginalną fabułą osadzoną w realiach Wojen Klonów, która pozwoli graczom realnie wpływać na świat poprzez własne decyzje, złożony system walki oraz filmową, angażującą oprawę wizualną

– mówi Greg Foertsch, CEO i dyrektor kreatywny w Bit Reactor.

W Zero Company gracze wezmą udział w kampanii składającej się z misji taktycznych i dochodzeniowych rozsianych po całej galaktyce. Pomiędzy operacjami będą rozwijać bazę operacyjną oraz zbierać dane wywiadowcze za pośrednictwem sieci informatorów, aby zawsze wyprzedzać ruchy swoich przeciwników. Dodatkowo gracze zyskają możliwość tworzenia, a także personalizowania własnej drużyny zrekrutowanych agentów. Poznają oni również zupełnie nowych bohaterów stworzonych specjalnie na potrzeby gry.

Wygląd i klasę samego Hawksa będzie można dowolnie dostosować. Rekrutowani agenci natomiast otrzymają rozbudowane opcje personalizacji inspirowane klasami i gatunkami znanymi z uniwersum Gwiezdnych Wojen. Gracze zyskają możliwość personalizacji wyglądu, ekwipunku i umiejętności członków drużyny. Skorzystają przy tym z bogatego wyboru archetypów postaci – od klonów, przez droidy astromechaniczne, aż po Jedi. Na polu bitwy członkowie Kompanii Zero będą nawiązywać więzi, które z czasem przełożą się na silniejsze synergie, mogące mieć decydujące znaczenie dla przebiegu starć. Aby odnieść sukces w świecie pełnym możliwości i zagrożeń, gracze będą musieli starannie planować działania, ostrożnie dobierać drużynę i podejmować przemyślane decyzje – stawką są bowiem losy całej galaktyki.

Star Wars: Zero Company ukaże się w 2026 roku na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S. Grę można już dodać na listę życzeń.


Źródło: komunikat prasowy (Publicis Groupe)
Fot. główna: materiały prasowe (Publicis Groupe)

Idź do oryginalnego materiału