Echoes of Wisdom zaczęło się jako gra Zelda z edytorem lochów

cyberfeed.pl 2 miesięcy temu


Terada: Badaliśmy kilka różnych sposobów równoległego grania w tę grę. W jednym podejściu Link mógł kopiować i wklejać różne obiekty, takie jak drzwi i świeczniki, aby tworzyć oryginalne lochy. Podczas tej fazy eksploracji pomysł ten nazywano „edycją lochów”, ponieważ gracze mogli tworzyć własną rozgrywkę w Legend of Zelda.

Aonuma: Pokazali mi to i powiedzieli, żebym spróbował. Grając, zacząłem myśleć, iż chociaż fajnie jest tworzyć własne lochy i pozwalać innym w nich grać, to nie jest też tak źle umieszczać przedmioty, które można kopiować i wklejać na polu gry, i tworzyć rozgrywkę, w której można ich używać do walki z wrogami. To był początek rozgrywki z wykorzystaniem „echa”. Rozgrywka została przeniesiona z tworzenia lochów do tej pory na używanie kopiowanych i wklejanych przedmiotów jako narzędzi do kontynuowania własnej przygody.



Source link

Idź do oryginalnego materiału