Ekran wyboru postaci Warband w World of Warcraft wywołał u mnie wzruszenie

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Świat Warcrafta obchodzi 20. rocznicę premiery pod koniec tego roku i jak każda długo działająca gra, przeszła kilka ogromnych zmian w swoim czasie. Największe z nich zwykle pojawiają się w aktualizacjach „przed-patch”, które zapowiadają duże zmiany systemowe na krótko przed udostępnieniem nowego rozszerzenia. Poprzednie przed-patch’e przerobiły wszystkie zadania na oryginalnych kontynentach gry, zmiażdżyły statystyki każdego przedmiotu, obniżyły poziomy postaci, przerobiły drzewa talentów i zasadniczo przebudowały całą grę.

Pre-patch dla 10. rozszerzenia, Wojna wewnątrz, właśnie spadło, oficjalnie ruszam Wow do wersji 11.0. Wraz z nową aktualizacją nastąpiła pierwsza w historii gry całkowita przebudowa ekranu wyboru postaci — pozornie niewielka aktualizacja, która i tak sprawiła, iż ​​moje serce podskoczyło do gardła.

Pozwól mi wyjaśnić.

Jedną z kilku dużych zmian systemowych wprowadzonych w aktualizacji 11.0 są Warbandy. Wow deweloper Blizzard przenosi wiele postępów w grze, aby były one ogólnodostępne, a nie specyficzne dla jednej postaci: Na przykład reputacja akcji będzie teraz dzielona między wszystkie postacie. To uznanie faktu, iż w tej chwili wiele WowPubliczność gra wieloma postaciami (lub „alts”) i niekoniecznie chce wykonywać tę samą czynność raz po raz. Aby uprościć ten proces, Blizzard stworzył Warbandy, czyli grupę wszystkich postaci na koncie — choćby jeżeli należą do przeciwnych frakcji lub mieszkają na różnych serwerach. (Więcej o Warbandach możesz przeczytać w ten oficjalny wpis na blogu Blizzarda.)

Aby zwizualizować swoją drużynę, WowEkran wyboru postaci w aplikacji grupuje teraz wszystkie Twoje postacie, niezależnie od serwera — i pokazuje cztery najlepsze postacie spędzające razem czas przy przytulnym ognisku. (Wcześniej Wow (po prostu pokazałoby Ci indywidualne ujęcie każdej postaci na tle odpowiednim do jej rasy.) Blizzard twierdzi, iż planuje wprowadzić nowe sceny Warbandu w późniejszym czasie, potencjalnie dając miejsce dla więcej niż czterech postaci.

Moi drodzy!Zdjęcie: Blizzard Entertainment za pośrednictwem Polygon

Trudno to wytłumaczyć komuś, kto nie grał w tę samą grę wideo od 20 lat, ale możliwość pozowania czterem swoim alternatywnym postaciom — każdy twoich alternatywnych postaci — obok siebie w ten sposób to całkiem poważna sprawa. Wzruszyło mnie to. To awatary, z którymi spędziłem lata swojego życia, ale nigdy wcześniej nie byłem w stanie umieścić ich w tej samej przestrzeni. Ponieważ wszystkie są na tym samym koncie, a żeby zagrać w jedną, muszę się wylogować z pozostałych, nigdy tak naprawdę spotkał. Teraz mogę oglądać, jak relaksują się razem przy tym małym ognisku i wyobrażać sobie, jak opowiadają sobie nawzajem historie o swoich przygodach.

To jednak coś więcej. Dla mnie te postacie reprezentują nie tylko różne epoki gry, ale różne czasy w moim życiu i różne grupy przyjaciół. To moja pierwsza troll wojownikz którym grałem w tanka w najwcześniejszych dniach gry i który stworzył mechaniczne wiewiórcze zwierzaki dla wszystkich członka mojej oryginalnej gildii. Jest mój nocny elf druid, jedyna postać Przymierza, z którą spędziłem trochę czasu, z którą grałem z moim najstarszym przyjacielem Robem, gdy mieszkał na drugim końcu kraju. Jest mój główny troll hunter, który jest ze mną od co najmniej Płonąca Krucjata, i który miał krótką karierę rajdową pod koniec lat 2000. Oto mój mnich taureński — z natury zabawna kombinacja rasy/klasy — którego stworzyłem do gry z moją żoną po tym, jak zamieszkaliśmy razem, gdy siedzieliśmy obok siebie i graliśmy w błogie, leniwe niedziele.

Dwadzieścia lat! Każda gra, w którą grasz przez tak długi czas, staje się częścią twojego życia, a twoje życie staje się jego częścią. To prawdziwe wspomnienia, związane z prawdziwymi historiami i prawdziwymi ludźmi. WowNowy ekran wyboru postaci jest jak cenny album ze zdjęciami, po raz pierwszy łączący te chwile. Uwielbiam to.



Source link

Idź do oryginalnego materiału