Ekskluzywna broń do Assassin’s Creed: Shadows dzięki żelkom FocusFuel

news.5v.pl 15 godzin temu
Zdjęcie: INTERIA.PL


Miłośnicy gier doskonale wiedzą, iż długie godziny spędzone na eksplorowaniu wirtualnych światów wymagają zarówno koncentracji, jak i odpowiedniej dawki energii. W odpowiedzi na te potrzeby marka FocusFuel postanowiła wprowadzić limitowaną edycję swoich kofeinowych żelków o smaku Yuzu (Citrus Junos – owocu przypominającego grejpfruta), oferując graczom nie tylko energetyczne wsparcie, ale i ekskluzywny dodatek do Assassin’s Creed: Shadows.

Nowy smak żelków, nowa broń w Assassin’s Creed Shadows

FocusFuel to znana marka w branży suplementów. Jej twórcy postanowili wykorzystać sytuację i nawiązali współprace z Ubisoftem i GNC (producent i sprzedawca suplementów i odżywek), aby wprowadzić na rynek specjalne kofeinowe żelki, które poza pobudzeniem mają zaoferują także ekskluzywną broń do gry Assassin’s Creed Shadows. Każde opakowanie sześciu żelków kosztuje 5,49 dolarów (ok. 20 zł) i zawiera kod do gry, umożliwiający zdobycie unikalnej broni (naginata) o nazwie „Blade of Focus and Courage” („Ostrze skupienia i odwagi”).

Żelki mają stosunkowo wysoką zawartość kofeiny – 100 mg na sztukę. Spożycie jednego jest niemal równe energetycznemu uderzeniu napoju RedBull (80 mg w puszcze 250 ml), a czterech odpowiada maksymalnej dziennej dawce dla dorosłego człowieka (400 mg) zalecanej przez Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności. Formuła żelków opiera się na naturalnej kofeinie z guarany i zielonej herbaty oraz sumplementach nootropowych wspomagających koncentrację i wydajność umysłową.

Współpraca między FocusFuel, GNC i Ubisoftem została entuzjastycznie przyjęta przez przedstawicieli firm. Mark Butera, wiceprezes ds. merchandisingu w GNC, podkreślił znaczenie tej inicjatywy.

Piwo, żelki i energetyki

FocusFuel nie jest jedyną firmą, która nawiązała współpracę z Ubisoftem przy okazji premiery Assassin’s Creed: Shadows. Sprecher, marka będąca właścicielem energetyka Juvee, również wypuściła limitowaną edycję swojego piwa korzennego inspirowanego grą. Każda puszka zapewnia dostęp do ekskluzywnej broni – „Slash of Sprecher Naginata”, wyróżniającej się unikalnym designem i zwiększoną siłą ataku.

Z kolei Red Bull opracował quiz, którego rozwiązanie umożliwi graczom zdobycie specjalnych przedmiotów – Red Bull Medallion (dla Naoe) i Red Bull Wooden Plaque (dla Yasuke) – pomimo nie do końca pasujących skinów (logo firmy), ze względu na dostępność i statystki, powinny przydać się w początkowej fazie gry

Funkcjonalna żywność wsparciem dla graczy?

Czy żelki kofeinowe FocusFuel staną się obowiązkową pozycją w menu każdego gracza Assassin’s Creed: Shadows? Tego jeszcze nie wiemy, na pewno nie dla wszystkich, ponieważ wspomniany produkt nie jest dostępny w Polsce. Pewne jest natomiast to, iż firmy zajmujące się funkcjonalną żywnością coraz częściej dostrzegają graczy jako idealny cel dla swoich produktów.

Granie już dawno przestało być tylko rozrywką – stało się stylem życia, który wymaga odpowiedniego wsparcia, zarówno pod względem sprzętu, jak i odżywiania, zwłaszcza dla profesjonalnych zawodników. To partnerstwo może stać się przykładem dla przyszłych kooperacji między markami spożywczymi a gamingowymi, tworząc innowacyjne doświadczenia dla graczy na całym świecie.

Idź do oryginalnego materiału