Jak Elden Ring Nightreign Podgląd zaczyna się powoli wypływać przed datą premiery 30 maja, projektantka bitwy, która została reżyserem Junya Ishizaki Gamespot Aby omówić niektóre z bardziej interesujących wyborów, jakie dokonał zespół z oprogramowania, w tym decyzję o włączeniu starych bossów z serii Dark Souls.
„Główny powód tych istniejących bossów w Nightreign z perspektywy rozgrywki – powiedział Ishizaki. „Oczywiście, dzięki tej nowej strukturze i nowym stylu gry potrzebowaliśmy wielu różnych bossów. Potrzebowaliśmy dużo, aby dodać do tego miksu, więc chcieliśmy wykorzystać to, co uważaliśmy za odpowiednie z naszych poprzednich tytułów. ”
Ma to wiele sensu, biorąc pod uwagę uznaną reputację Software dotyczącą inteligentnego korzystania z starych zasobów w nowych grach. Potrzebowali szefów Nightreignmieli już kilka opracowanych z poprzednich projektów, więc dlaczego nie zapewnić małej usługi fanów? Mówiąc osobiście, Ishizaki przedstawił jeszcze bardziej zwięzłe wyjaśnienie: „Myślałem, iż to byłaby zabawna”.
Elden Ring NightreignUjawniają zapalenie ognia dyskusji. Nowa gra Fromsoft jest nie tylko ekscytująca, ale zwiastun przedpremierowy obejmował także materiał z ponownie wykorzystanych szefów Dark Souls, takich jak Centipede Demon, Dear Freja Duke’s Dear Freja i Bezimienny Król.
Fani natychmiast zaczęli teoria dymiskowania powodów wiedzy o tych powrocie. Był tym dowodem, Jak zaproponowano IGNz Multiverse Fromsoft? W przeszłości widzieliśmy wskazówki, takie jak łatki postaci Pokazywanie swojej szyderskiej twarzy w grach studia od dziesięcioleciI Nightreign Był uważany przez niektórych za dalszy dowód, iż te połączenia były czymś więcej niż kwestią konsystencji tematycznej, a choćby zwykłych jaj wielkanocnych.
Ale nie! Brzmi bardziej jak z Fromsoft po prostu potrzebne do wypełnienia listy bossa, a Ishizaki pomyślał, iż wprowadzenie szefów Dark Souls byłoby zabawne. Jako ktoś, kto doświadcza poważnego zmęczenia multiwersum dzięki branży rozrywkowej, aby opracować nowe pomysły, nie mam nic przeciwko temu wyjaśnieniu.
W jego podgląd Dla Polygon opisał redaktor rozrywkowy Austen Goslin Elden Ring Nightreign Jako „Gra dla Demonów Speed i Degenerates”, która „wydaje się starannie przemyślana, oficjalna wersja randomizerów, których gracze z systemu od lat używają, aby utrzymać gry, które kochają świeżo”.