Pojawił się wywiad z projektantem nadchodzącej produkcji.
Ostatnio doczekaliśmy się zapowiedzi Blades of Fire, co stało się przy okazji wydarzenia IGN Fan Fest 2025. Nowa przygodowa gra akcji otrzymała zwiastun, a sami deweloperzy podzielili się dalszymi szczegółami, jak na przykład wymagania sprzętowe. Zobaczyliśmy również wywiad z głównym projektantem, gdzie opowiedziano między innymi o konstrukcji tytułu.
Blades of Fire
Blades of Fire - informacje o grze
Na blogu Epic Games Store możemy przeczytać rozmowę z głównym projektantem Blades of Fire, czyli Joanem Amat. Dowiedzieliśmy się, że zespół nie planuje postawić głównego protagonisty, Arana, w roli magicznego boga. Dzieje się tak, kiedy gracze wraz z postępem stają się bardzo silni w porównaniu do przeciwników. W przypadku nadchodzącego tytułu mamy otrzymywać nagrody w postaci stworzonych przez nas broni oraz jak nasza postać radzi sobie z jej wykorzystywaniem.
Zdecydowanie nie można zmienić Arana w magicznego boga pod koniec Blades of Fire, prawda? Jest wiele spektakularnych rzeczy, które mógłbyś zrobić – na przykład aby broń wystrzeliwała kule ognia lub inne rzeczy, które są naprawdę spektakularne. To nie jest nasz cel! Naszym celem jest uczynienie wszystkiego naprawdę ważne.
Możesz wypełnić ekran efektami wizualnymi i sprawić, że postać czuła się naprawdę potężna. My jednak jesteśmy zobowiązani upewnić się, że czujesz się potężny, ponieważ
robisz znaczące rzeczy - ponieważ dzierżysz tę broń, którą stworzyłeś. Ten wróg ma broń dalekiego zasięgu, a ja muszę rozwiązać ten problem.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy, że Blades of Fire nie posiada jeszcze daty premiery. Tytuł zmierza na PC, Xbox Series X/S oraz PlayStation 5. W wywiadzie poruszono także kwestię systemu walki skupiającego się na ostrożnych starciach - będziemy musieli bardziej zwrócić uwagę na rodzaj przeciwnika, z jakim się mierzymy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!