Gracz porównał zawartość wszystkich dotychczasowych Przepustek w Helldivers 2. Wygląda na to, że się kurczą

Czyżby Super Ziemia nie wywiązywała się ze obietnic złożonych swoim obligatariuszom? Zawartość nowych warbondów zdaje się pogarszać.

Gracz porównał zawartość wszystkich dotychczasowych Przepustek w Helldivers 2. Wygląda na to, że się kurczą
Źródło fot. Arrowhead Studios
i

Sporo aspektów rozgrywki w Helldivers 2 doczekało się ostatnio poprawek, ale spośród nich jeden wydaje się ciągle „zostawać w tyle”. Chodzi o Przepustki bojowe (ang. Warbonds), których zawartość z czasem zaczyna się coraz bardziej pogarszać.

Na Reddicie rozgorzała dyskusja o współczesnym stanie i zawartości tych pakietów, i dla wszystkich stało się jasne – ta sfera gry wymaga rewizji. Oto, jak prezentuje się porównanie zawartości zestawów warbondowych w miarę upływu czasu.

Kiedyś to było

Na początek kilka słów wyjaśnienia dla kontekstu. Warbonds, czyli Przepustki bojowe, pozwalają graczom na zdobywanie dodatkowych elementów uzbrojenia, opancerzenia, nowych stratagemów i elementów kosmetycznych. Odblokowuje się je za pomocą Super Kredytów (zakupionych lub zebranych), a następnie „rozwija” daną ścieżkę wyposażenia poprzez wykorzystanie specjalnych medali.

Przepustki te zostały zaprojektowane z myślą o tym, by dawać graczom różne doświadczenia z rozgrywki i tym samym ją urozmaicać. Niektóre z elementów wyposażenia będących ich częścią zapewniały efekty pasywne, a uzbrojenie uzyskane przez progresję przepustek dawało graczom sporo frajdy, a także przewagę w intensywnych starciach.

Wiele z nich wciąż jest ulubieńcami graczy, nie wszystkie z nich były jednak tak samo atrakcyjne. Choć niektóre ciągle trzymają poziom, to wygląda na to, że z czasem ich zawartość uległa zmianie – niestety nie na lepsze, a nowych, ciekawych udogodnień w ich progresji brakuje.

Borderline Justice, choć bardzo fajne, przejęło tytuł najuboższego w zawartość warbondu od Servants of Freedom, pozostając przy tym przy pełnej cenie. Wygląda to tak, jakby Arrowhead zaczęło przerzucać 1/3 zawartości warbondu do super sklepu, jednocześnie utrzymując tę samą cenę.

- Jagick

Poza liczbą elementów kosmetycznych trudno [te zestawy – przyp. red] porównywać, ale faktycznie wydaje się, że jest tej zawartości mniej. DE Sickle vs Deadeye, Ultimatum vs Talon, Portable Hellbomb vs Hover Pack, Seeker vs Dynamit. Wszystkie cztery to świetne, unikalne przedmioty o dużym wpływie na rozgrywkę. Można by się spierać o Hover Pack, ale dwie bronie i dynamit to raczej reskiny lub drobne modyfikacje już istniejących przedmiotów.

- 2blazen

Trudno się z graczami nie zgodzić, w szczególności teraz, gdy na froncie walk o przyszłość Demokracji pojawiło się tak wiele nowych zagrożeń. Wydaje się, że Super Ziemia powinna przyłożyć się do rozwoju swej techniki wojennej i zapewnić swoim żołnierzom odpowiednie wsparcie w nadchodzących bataliach – w szczególności swoim wiernym obligatariuszom.

Więcej na temat:   Różności   Helldivers 2

Gracz Oblivion Remastered powraca do złotej ery gry. Spędził 7 godzin na układaniu książek tylko po to, by przewrócić je jak domino

Klasyka gatunku Bethesdy powraca. Gracze wykorzystują zremasterowanego Obliviona do zabawy przedmiotami ze świata gry.

Gracz Oblivion Remastered powraca do złotej ery gry. Spędził 7 godzin na układaniu książek tylko po to, by przewrócić je jak domino

Gracz Clair Obscur: Expedition 33 zbiera 3,8 miliona punktów doświadczenia w godzinę. Wszystko dzięki jednej metodzie

Walka i rozwój postaci w Expedition 33 wciąż stanowią dla was problem? Gracz podzielił się trikiem, jak szybko wylevelować drużynę.

Gracz Clair Obscur: Expedition 33 zbiera 3,8 miliona punktów doświadczenia w godzinę. Wszystko dzięki jednej metodzie

Clair Obscur Expedition 33 ukończone bez uników i parowania. Gracz postanowił udowodnić, że refleks nie jest w grze konieczny

Expedition 33 da się przejść nawet, jeśli nie po drodze wam z unikami. Wystarczy podejść do gry w odpowiedni sposób.

Clair Obscur Expedition 33 ukończone bez uników i parowania. Gracz postanowił udowodnić, że refleks nie jest w grze konieczny