Bridges wraca, a razem z nim świat, który znów trzeba posklejać. W Death Stranding 2: On the Beach czeka nas wyprawa przez pustkowia Meksyku i dziką Australię, więcej swobody, nowi wrogowie i zupełnie nowe możliwości.
Death Stranding 2: On the Beach to nie tylko kolejna część kultowej gry Kojimy, ale wręcz nowa jakość w opowiadaniu historii i eksploracji otwartego świata. Premiera już 26 czerwca 2025 roku na PlayStation 5, a gracze, którzy zdecydują się na Edycję Kolekcjonerską lub Cyfrową Edycję Deluxe, zyskają 48 godzin wczesnego dostępu.
- Przenośny Xbox na pierwszych zdjęciach! Znamy intrygującą specyfikację
- Więcej gier online na PlayStation?! Sony ogłosiło nowe studio
Hideo Kojima wraca z rozmachem – Death Stranding 2: On the Beach
Akcja gry rozgrywa się 11 miesięcy po wydarzeniach z pierwszej części. Sam Bridges wiedzie spokojne życie z BB (Lou), ale wszystko zmienia się, gdy dostaje wezwanie od Fragile.
Wyruszamy w podróż z Meksyku do Australii, gdzie znów przyjdzie nam łączyć rozbite społeczeństwo, tym razem na jeszcze większą skalę. Świat nie daje o sobie zapomnieć, a Sam wraca do swojej misji, teraz z nowymi zagrożeniami i wyzwaniami.
Twórcy postawili na bardziej dynamiczną narrację i gameplay, nie ma już tak długiego wprowadzania jak w pierwszej części. Już na początku dostajemy nowe sprzęty, budowle i środki transportu (motocykle, ciężarówki), a system dnia i nocy otwiera nowe możliwości taktyczne.
W dzień widać więcej, ale i łatwiej nas zauważyć. Nocą wręcz przeciwnie, można się skradać, ale ryzykujemy ograniczoną widoczność.
Gra wygląda fenomenalnie dzięki mocy PS5. Od pustynnych pejzaży Meksyku, przez dzikie góry, aż po rezerwat z kangurami, koalami i wallabiami, wszystko jest zrealizowane z fotograficzną precyzją. Nowa kamera „z lotu ptaka” pozwala jeszcze lepiej poczuć skalę tej przygody.
Na naszej drodze staną nowe typy BT, w tym „Watcher”, który poluje wzrokiem. Do tego Armed Survivalists, agresywni ludzie z bronią palną. Na szczęście nie jesteśmy bezbronni, ponieważ do dyspozycji mamy elektryczne pałki, holograficzne granaty, a nawet tar cannon do gaszenia pożarów.
Jeśli nie jesteś fanem bezpośrednich starć, możesz unikać walki, składając własne urządzenia transportowe czy wykorzystując granaty dymne.
Nowością są 12 poziomów biegłości, które rozwijają się zależnie od twojego stylu. Biegasz po trudnym terenie? Sam szybciej nabierze wprawy. Preferujesz walkę wręcz? Jego umiejętności wzrosną właśnie tam.
Do tego dochodzi APAS Enhancement, czyli system ulepszeń oparty na „wspomnieniach”, które można inwestować w takie cechy jak porter, walka, skradanie się i serwisowanie.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Dodaj komentarz