Kurierzy i sklepy spożywcze to mariaż z rozsądku

Spółki kurierskie szybko rozbudowują sieci doręczeń poza domem korzystając z umów z sieciami sklepów spożywczych, ale najwięksi gracze koncentrują inwestycje na automatach paczkowych.

Publikacja: 15.05.2025 15:58

Kurierzy i sklepy spożywcze to mariaż z rozsądku

Poczta Polska

Foto: Poczta Polska

Poczta Polska podpisała nową umowę z firmą Żabka Polska, na mocy której spółki przeprowadziły integrację technologiczną. Ułatwi ona obsługę klientów odbierających i nadających paczki w sklepach tej sieci handlowej. Poczta zapowiada, że podobne rozwiązania będą w przyszłości wprowadzane we współpracy z innymi partnerami. 

W nowym modelu współpracy systemy operacyjne Poczty Polskiej i Żabki będą komunikować się bezpośrednio. Przejście z trójstronnego modelu współpracy na dwustronny (bezpośredni) zwiększy efektywność, poprawi kontrolę nad operacjami oraz da możliwość szybszego reagowania na potrzeby klientów. 

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Produkty i Usługi
Raben przyspiesza tempo w regionalnym wyścigu firm logistycznych
Produkty i Usługi
Coraz mniej chętnych na magazyny
Produkty i Usługi
W branży TSL nieodwołalnie nadchodzi robotyzacja
Produkty i Usługi
InPost zdobył świetnego klienta
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Produkty i Usługi
Start bez wystrzału