Frozen Way odnotował zwrot kosztów produkcji i marketingu trzech gier

3 dni temu

Nastąpił pełny zwrot łącznych kosztów produkcji, testów, lokalizacji i marketingu poniesionych na gry: „House Flipper – Dine Out DLC” w wersji na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One (przychody netto ze sprzedaży wynoszą ok. 1,65 mln zł), „Hairdresser Simulator” w wersji na konsole PlayStation 5 i Xbox Series (ok. 225 tys. zł), a także „House Flipper Pets VR” w wersji na komputery osobiste (ok. 150 tys. zł), podał Frozen Way.

Przedmiotem działalności Frozen Way jest produkcja i wydawanie gier oraz dodatków do gier na komputery osobiste (sprzedawane za pośrednictwem platformy Steam na rynki globalne) oraz na konsole PlayStation, Xbox oraz Nintendo. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2023 r.

Źródło: ISBnews

Idź do oryginalnego materiału