GameOn KFC – czas na FIFĘ

1 rok temu
W tym roku KFC, realizując swoje cele, podjęło się zrobienia czegoś więcej niż tradycyjne akcje sponsoringowe, i wspólnie z agencją WE!RE Fantasy podało rękę do graczy jednej z najpopularniejszych gier w Polsce i na świecie, czyli FIFA. Kampania powstała przy współpracy z agencją Golden Coil. Marka KFC od lat stawia odważne kroki w gamingu, zaznaczając tym samym swoją obecność w tej przestrzeni i tworzy znaczną przewagę konkurencyjną w swojej kategorii. Tym, co łączy wszystkie kampanie gamingowe KFC, jest to iż są one doceniane przez graczy, co przekłada się na ich powodzenie i popularność w społeczności.
Założeniem nowego projektu było danie szansy wybranym zawodnikom na rozwój ich umiejętności. W pierwszej odsłonie do projektu wybrano dwóch graczy – Dominik „PanNey" Panek oraz Piotr „Pontonix" Szczepanik, którzy w ostatnim sezonie rywalizowali w kategorii OPEN Ekstraklasa Games. Przez ostatnie 5 miesięcy uczestnicy projektu spotykali się z najbardziej rozpoznawalnymi w...
Idź do oryginalnego materiału