Sprzedaż gry „JDM: Japanese Drift Master” na wszystkich platformach przekroczyła 100 tys. egzemplarzy niespełna miesiąc po premierze, podało Gaming Factory. Liczba zapisów wishlisty przekroczyła 870 tys., podano także.
Twórcy kontynuują „intensywne prace” nad dalszym rozwojem produktu. Główne działania koncentrują się w tej chwili na rozszerzaniu zawartości gry, utrzymaniu wysokiego zaangażowania społeczności oraz maksymalnym wykorzystaniu rosnącej liczby zapisów wishlisty, która przekroczyła już 870 tys., podano.
„Sto tysięcy sprzedanych kopii to dla nas istotny próg sprzedażowy, który chcieliśmy osiągnąć w pierwszym miesiącu sprzedaży – i cel ten udało się zrealizować. Od premiery wprowadziliśmy już kilka istotnych aktualizacji, a przed nami kolejne, na czele z największą dotychczasową, którą zamierzamy wypuścić tuż przed Steam Summer Sale, podczas której gracze otrzymają specjalną zniżkę na JDM, a dodatkowo mamy zapewnioną wysoką widoczność na Steam” – powiedział prezes Mateusz Adamkiewicz, cytowany w komunikacie.
Aktualizacja „JDM: Japanese Drift Master”, którą zaplanowano na drugą połowę czerwca stanowi istotny element rozwoju produkcji. Wprowadzone zmiany obejmą zarówno poprawki w optymalizacji gry, jak też rozwinięcia fabularne. Kolejną aktywnością jest obecność tytułu na Steam Summer Sale, które jest jednym z ważniejszych wydarzeń w letnim kalendarzu branży gamingowej, a zwiększona ekspozycja gry w połączeniu z ofertą promocyjną przygotowaną przez Gaming Factory ma szansę poszerzyć bazę odbiorców tytułu, wymieniono w materiale.
12 czerwca br. gra została udostępniona w usłudze GeForce NOW, co umożliwia płynną rozgrywkę w chmurze także użytkownikom posiadającym słabsze komputery, wskazano także.
„Niezwykle istotny z punktu widzenia długoterminowej sprzedaży jest rosnący poziom ocen oraz budowanie społeczności, która przekroczyła ponad 27 tysięcy aktywnych osób na naszym Discordzie i ponad 870 tysięcy zapisów na wishliście. Intensywnie pracujemy nad monetyzacją produktu poprzez liczne patche, współpracę z community i kolejne działania marketingowe. To wszystko powoduje, iż gra sprzedaje się solidnie, choćby bez promocji, a koniec czerwca i początek lipca powinny przynieść zwiększoną aktywność graczy” – dodał Adamkiewicz.
„JDM: Japanese Drift Master” to wyścigowa gra akcji z otwartym światem, osadzona w fikcyjnej japońskiej prefekturze Guntama. Gracze wcielają się w młodego polskiego kierowcę, który próbuje wrócić na szczyt lokalnej sceny driftingowej.
„Gaming Factory potwierdza również, iż realizowane są prace nad wersjami konsolowymi tytułu. Premiera na platformach PlayStation i Xbox planowana jest na przełomie 2025 i 2026 roku. Spółka liczy, iż obecność na nowych urządzeniach umożliwi dotarcie do nowych grup odbiorców i dodatkowo wzmocni globalną rozpoznawalność marki 'JDM: Japanese Drift Master'” – czytamy dalej.
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole, notowany na głównym rynku GPW. Spółka produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe i gry akcji.
Źródło: ISBnews