Gaming Factory prezentuje fabułę i rozbudowany gameplay JDM: Japanese Drift Master

3 godzin temu

Gaming Factory S.A., producent i wydawca gry JDM: Japanese Drift Master, udostępnił najnowszy materiał wideo prezentujący fragmenty kampanii fabularnej oraz najważniejsze elementy rozgrywki, które czekają na graczy już 21 maja. Po raz pierwszy twórcy prezentują tak długi fragment gameplayu połączony z narracją fabularną, co stanowi jeden z najważniejszych etapów w kampanii promocyjnej przed nadchodzącą premierą.

Nadchodząca premiera JDM: Japanese Drift Master to strategiczny moment w historii polskiego producenta i wydawcy. Gra znajduje się w tej chwili wśród 50 najbardziej oczekiwanych tytułów na Steam, a wishlistę zasiliło już ponad 730 tys. graczy. Spółka konsekwentnie zwiększa widoczność produkcji, prowadząc intensywną kampanię marketingową na kluczowych rynkach.

W opublikowanym materiale gracze mogą zobaczyć finał pierwszego rozdziału gry – pojedynek głównego bohatera z rywalem znanym jako Scorpion. Wcielając się w Tomasza (Toumę) – młodego polskiego driftera, który po przeprowadzce do Japonii odbudowuje swoją pozycję na scenie wyścigowej – gracze śledzą jego rozwój poprzez zestaw misji fabularnych. Rozgrywka płynnie przechodzi od eksploracji garażu i otwartego świata do dynamicznych wyścigów i poznawaniu bohaterów gry.

JDM: Japanese Drift Master oferuje zróżnicowane typy rywalizacji – od driftu, przez klasyczne wyścigi gripowe, po wyścigi na dystans (drag). Dodatkowe aktywności, takie jak praca w restauracji sushi, wzbogacają gameplay i budują wielowymiarową historię rozwoju postaci. Każda misja w grze stawia przed graczem inne wyzwania, wzmacniając immersję i angażując w świat przedstawiony.

Najnowsze wideo to część serii materiałów wprowadzających graczy w świat JDM: Japanese Drift Master. Wcześniejsze materiały koncentrowały się na prezentacji zaawansowanego systemu tuningu oraz szerokich możliwości dostosowania pojazdów do indywidualnych stylów jazdy. Spółka podkreśla, iż dąży do zapewnienia równowagi między realizmem fizyki a przystępnością rozgrywki, odpowiadając na oczekiwania zarówno fanów symulatorów, jak i graczy preferujących zręcznościowe podejście.

Premiera gry odbędzie się 21 maja 2025 r. na platformach Steam, GOG i Epic Games Store. Projekt oferuje bogaty zestaw licencjonowanych pojazdów marek takich jak Nissan, Mazda, Subaru i Honda.


Źródło: komunikat prasowy (InnerValue)
Fot. główna: materiały prasowe (InnerValue)

Idź do oryginalnego materiału